Fikk vite først i dag at jeg har fått akkreditering til årets Infernofestival i påskeuka.
InfernoKred.png
Festivalen feirer 10-års jubileum i år og jeg husker fortsatt hvor spente vi var for 10 år siden. På den tiden skrev jeg for
Scream Magazine og metalfestivaler av denne størrelsen var noe nytt og ukjent her i landet.
Siden har Infernofestivalen etablert seg som et fast innslag i påskeuka og har gjort seg sterkt bemerket også i utlandet. I år, som tidligere år, vil det komme mange besøkende fra Europa og til og med fra så fjerne himmelstrøk som Japan!
Jeg hadde ikke regnet med å få akkred. i år siden jeg ikke hørte noe før i dag. Men nå må jeg kanskje ta meg en tur selv om jeg helst hadde sett at det hadde vært en del andre band som skulle spille...
Men Infernofestivalen er en spesiell opplevelse uansett og siden min datter på 22 også skal dit kan det kanskje være greit å slenge seg med henne og samboerern?
Tre dager med gratis metalmoro er jo heller ikke helt galt nå rett før "the heavy metal thunder" MC-sesongen starter
Uansett, her er mer info for (de få?...) som synes musikk som dette har noe for seg...
http://www.infernofestival.net/festival/news.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.