Så...!dypen skrev: 24 apr 2021, 20:01 Det var bra Tore L, takker. Er det noen andre mc som har 5 år garanti ...
Ligger det an til et sykkelbytte snart, dypen

Så...!dypen skrev: 24 apr 2021, 20:01 Det var bra Tore L, takker. Er det noen andre mc som har 5 år garanti ...
Men så er det også slik at alle bil og MC-produsenter/forhandlere må forholde seg til 5 år reklamasjonsrett.dypen skrev: 24 apr 2021, 20:17 Det må jo være god grunn til å kjøpe Yamaha, Kawasaki eller BMW med 5 års garanti![]()
Har verdens beste sykkel AJ men det er noe med lyst vs fornuft. Fornuften sørger som regel for det jeg ikke gjør elle burde gjort
Har lest om K1600 og tittet på noen YouTube filmer, herlig lyd i seksern både med original og Akropovic ... :)
Siden tråden kom opp igjen så bet jeg meg merke i denne strofa fra 2012 - og må få tillegge at på min Pan European Honda så finnes det ikke dødgang eller klong eller klang fra kardangen. Og da er sykkelen 17 år og har passert 100 000 km. Kanskje Honda er bedre enn andre?tagesk skrev: 11 jul 2012, 09:26Er ikke "klonk" en naturlig del av å ha kardang?ZZR-Erling skrev:- : stor dødgang i transmisjonen som lett medfører rykk og napp samt klonk ved gasslipp,
[TaSK]
FredrikE24 skrev: 25 apr 2021, 14:11 Har veldig mange mil med en tidligere kollega av meg og hans K1600GTL. Gjerne i følge med flere andre. Han er en dyktig fører, men kjører altså den K1600GTLen jevnt fort overalt og koser seg på svinga. Når en 16-18 timers kjøredag er over og følget er både slitne og støle. Han her spretter av som ingenting, er klar for en økt til.
Et dekksett varer rundt 8000km og Road5 GT er visst de som er best å kjøre på, og som holder lengst. Han har forøvrig hatt flere av de og har vel noe over 200kkm på modellen.
326 800 kroner for BMW K1600GTL
Publisert 11. oktober 2010 av Bike
For vi skal innrømme at vi holdt på å sette pulverkaffen i vrangstrupen da den norske BMW importøren slapp nyheten. Prisen er nemlig langt lavere enn vi hadde forventet oss.
Hvis vi ser på den mest ekstreme touringutgaven GTL med stor toppboks og ryggstøtte som standard skal denne altså starte på 326 800 kroner i Norge. Det er selvfølgelig mulig å få opp den prisen betraktelig ved å sette på all verdens ekstrautstyr, men vi bare nevner at en standard Honda Gold Wing starter på 384 900 kroner.
Når det gjelder forskjellen på GT og GTL opplyser Magne Eriksen hos BMW Norge at den primære forskjellen på de to modellene er sittestillingen. GTL har fotpinnene lavere og lenger frem og er mer lik LT-modellen BMW er kjent for. GT er på sin side mer lik RT-modellen.