rolf-arne skrev: 24 apr 2021, 11:19
AJ skrev: 23 apr 2021, 22:24
Men så må jeg si jeg stusser ikke så rent lite på at de begge fortsetter å "youtube" etter uhellet - på engelsk. Til og med RideTheBean capsen er på plass...
Imponerende, eller hva skal man si...

...
Får meg til å tenke at disse youtuberne må være en egen "rase", som lever etter "the show must go on" uansett hva som skjer...

.
- og jeg forstår det slik at både for Pia og han så var youtube en terapi i deres ganske så spesielle situasjon.
Forstår dem egentlig godt, ikke at jeg har noe forhold til Youtubing, men jeg har andre hobbyer som kanskje har skurra litt og fått andre til å heve øyenbrynene i enkelte situasjoner.
Har lenge hatt både jakt og og skyting som hobby. Er medlem i en pistolklubb med et fantastisk miljø, med masse fantastiske mennesker, der jeg virkelig føler at jeg kan slappe av og føle meg hjemme.
Som dere sikkert vet så mista jeg en sønn på Utøya, og etter 22. juli 2011 tilbrakte både jeg og min datter mye tid på skytebanen.
Det var mange som reagerte på det... men det var der vi følte vi kunne senke guarden og være oss selv for noen få timer.
Det er ikke alltid andres valg virker fornuftige uten at vi har gått noen mil i deres sko...
I never apologize.
I'm sorry, but that's just the way I am.