Vet ikke helt hva jeg skal si :) Her er utgangspunktet at om man skal kunne ha på hjelm i en butikk eller ikke og hvem som har "rett".mekkern skrev: 07 mai 2021, 21:18Uten å referere til denne diskusjonen spesifikt:kaiu skrev: 07 mai 2021, 21:03 At andre mister jobben er ikke noe man skal fryde seg over. Tror ikke denne jobben var det han drømte om for livet sitt, men er kanskje en familie som er avhengig av denne inntekten.
det rasshølet som kræsjet inn i bilen vi satt i med lastebilen sin og bannet oss opp og ned fordi han hadde "så dårlig tid" at han bare gønnet på..
politiet beslagla førerkortet hans på stedet og han mistet det så lenge i rettsaken at jobben røyk-ja DET frydet meg.![]()
Han hadde ikke noe i trafikken å gjøre.
Selv om vi har endt opp i en jobb vi ikke har drømt om hele livet er ikke det en unnskyldning til å være kødd-og en må noen ganger i kontakt med kunder eller brukere svelge en kamel eller to selv om en ikke har lyst -for å beholde jobben.
Men min erfaring er at hvis en selv er hyggelig og litt imøtekommende så går det meste greit.![]()
Det virker som du snakker om en ganske mye mer dramatisk og farlig situasjon.