SW-Motech tankveske. Har maken selvLeoparden skrev: 08 mai 2021, 19:06 Hva heter de tankveskene jeg ser på tankene deres? De så snasne ut!

SW-Motech tankveske. Har maken selvLeoparden skrev: 08 mai 2021, 19:06 Hva heter de tankveskene jeg ser på tankene deres? De så snasne ut!
Så vidt jeg vet får man ikke tak i egen kartmappe til den nye "GS" bagen. Derimot hadde jeg en slik på den forrige "GS" bagen, som hadde en litt annen utforming av åpningsløsningen på bagen.dypen skrev: 08 mai 2021, 19:18 Noen ganger har jeg tenkt at det hadde vært kjekt med kartlomme i plast på toppen ...
Se der, gitt!
Og der! var den bestiltAJ skrev: 08 mai 2021, 19:38Se der, gitt!
Ser litt annerledes ut enn den jeg hadde til den forrige "GS" bagen.
Tror jammen jeg må ha meg en slik![]()
Ja absolutt, har hatt nære slektinger på begge sider av fjorden, så jeg har vært mye der som spesielt som barn.AJ skrev: 08 mai 2021, 21:22 Flott langs Randsfjorden på begge sider, Gammelsmurfen.
Spesielt i Nordre Brandbu, nord for Røykenvik, med utsikt til øyene i fjorden.
I sommer ????kjellv skrev: 25 apr 2021, 21:49 De scanner skiltet ditt, og så får du en faktura fra Skyttel om et par uker eller måneder..
Du får som regel en papirfaktura pr fergetur. Jeg fikk 5 fakturaer bare etter forumtreffet i sommer.
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Hadde samme turen idag selv. Kjørte fra Kristiansand, så over suleskaret, Lysebotn, Tonstad, Evje og hjem via Iveland. Tror jeg var den som kjørte med minst kubikk på den runda idag :)pekle skrev: 29 mai 2021, 19:14 Flott over Suleskar i dag. Mye sykler ute. Ned og opp Lysebotn uten en eneste sau eller bobil
IMG_20210529_135727~2.jpg