Det er spådd 0-1,2 mm, så satser på at det blir 0. 17-18 grader også :)
Ups, ser Rustløser 13/5, du har helt rettMincemeat skrev: 10 mai 2021, 13:41 Det stemmer forhåpentligvis ikke. 13 mai er det kjøring. Har betalt 1500 for det, så håper virkelig det blir
Det er spådd 0-1,2 mm, så satser på at det blir 0. 17-18 grader også :)
Om du tenker på torsdagsskjøring med Senior så kjører de frem til kl21. De oppfordrer da folk til å forlate området så fort som mulig så de får låst. Så må de må vel vente til sistemann har dratt før de kan låse slik tolker det.kgjersda skrev: 18 mai 2021, 09:00 Noen som har en formening om når tid på døgnet de bruker å stenge porten?
Sendte en e-post og spurte spesifikt om stenging av porten i morgen. Fikk svar 21:00 som stemmer med det du skriver.pingvin skrev: 18 mai 2021, 10:01Om du tenker på torsdagsskjøring med Senior så kjører de frem til kl21. De oppfordrer da folk til å forlate området så fort som mulig så de får låst. Så må de må vel vente til sistemann har dratt før de kan låse slik tolker det.kgjersda skrev: 18 mai 2021, 09:00 Noen som har en formening om når tid på døgnet de bruker å stenge porten?
Du må ta 1-3 på Gardermoen for å slippe til på Rudskogen modul 4 osv.BjørnO skrev: 18 mai 2021, 21:58 Jeg er ikke medlem i Senior MC men lurer på kurs uansett. Ser at Rudskogen er fra modul 4 Og Gardemoen har 1-3. Bør/må man ta modul 1-3 først? Bygger mao modulene på hverandre?
BjørnO skrev: 18 mai 2021, 21:58 Jeg er ikke medlem i Senior MC men lurer på kurs uansett. Ser at Rudskogen er fra modul 4 Og Gardemoen har 1-3. Bør/må man ta modul 1-3 først? Bygger mao modulene på hverandre?
Tror kun for medlemmer, ja, var vel slik også i fjor da begrenset antall plasser pga. Corona . Antar endres tilbake når åpnet opp helt.jongsanim skrev: 20 mai 2021, 07:59BjørnO skrev: 18 mai 2021, 21:58 Jeg er ikke medlem i Senior MC men lurer på kurs uansett. Ser at Rudskogen er fra modul 4 Og Gardemoen har 1-3. Bør/må man ta modul 1-3 først? Bygger mao modulene på hverandre?
Forøvrig har de i år begynt å prioritere medlemmer av senior mc førerutvikling. Så kan bli vanskelig å få plass på rudskogen om man ikke er medlem, ser det ut som.