Nygarantien er også oppbrukt, men den har 2 år igjen med reklamasjonsrett.
Virker dette som et rødt flagg for noen av dere eller er det bare jeg som er for forsiktig?

Veldig enig i det.kjellv skrev: 04 jun 2021, 09:44 Ha i bakhodet at det er mange som hevder de har tatt service, men i realiteten har byttet olje og oljefilter selv og brukt det billigste de fant. Service er veldig mye mer enn det.
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Du må være mer presis. Det er stor forskjell på toppdekselpakning og toppakning.zarni skrev: 04 jun 2021, 14:55 KTM Duke 790 er kjent for å ha en del feil, ville tatt en skikkelig test med sykkelen for å sjekke at alt er på stell før du kjøper den. Kjøpte faktisk en "strøken" KTM Duke 790 selv med bare 4.000km på telleren for en måned siden. Etter andre tur ser jeg det lekker litt oljen fra topp-pakningen. Ikke at det er skikkelig krise, men poenget mitt er; gjør en skikkelig besiktigelse først.
Du har helt sikkert rett. Har ikke full kontroll på fagbrepene. Når jeg handler deler bruker jeg produktnummer av en grunnGeiroe skrev: 04 jun 2021, 17:04Du må være mer presis. Det er stor forskjell på toppdekselpakning og toppakning.zarni skrev: 04 jun 2021, 14:55 KTM Duke 790 er kjent for å ha en del feil, ville tatt en skikkelig test med sykkelen for å sjekke at alt er på stell før du kjøper den. Kjøpte faktisk en "strøken" KTM Duke 790 selv med bare 4.000km på telleren for en måned siden. Etter andre tur ser jeg det lekker litt oljen fra topp-pakningen. Ikke at det er skikkelig krise, men poenget mitt er; gjør en skikkelig besiktigelse først.
Toppdekselpakninger er i gummi, og kan brukes flere ganger. Du må derimot ha på litt pakningssilikon, ellers har den lett for å lekke. Lekker toppakningen snakker vi major jobb, som ryker på mange laken.