Veien langs fjorden ved Sauda er normalt nydelig, men var et stykke som var nyfrest og skikkelig skummelt å kjøre på. Sporene gikk på skrå og sykkelen ble på en måte dratt utover i svingene, langs fresesporene.
Midtsommer tur vest og sør i landet m/ niko og AJ
Re: Midtsommer tur vest og sør i landet m/ niko og AJ
Hadde en rundtur om Sauda og Røldal i dag, så møttes nok
Veien langs fjorden ved Sauda er normalt nydelig, men var et stykke som var nyfrest og skikkelig skummelt å kjøre på. Sporene gikk på skrå og sykkelen ble på en måte dratt utover i svingene, langs fresesporene.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Mulig vi møttes, Anbear.Anbear skrev: 26 jun 2021, 23:16 Hadde en rundtur om Sauda og Røldal i dag, så møttes nok![]()
Greier ikke helt å sortere nøyaktig hvor vi var når akkurat nå som jeg sitter her hjemmePC'en etter å ha kommet hjem for ikke lenge siden. Sliten og full av inntrykk, som vanlig, etter slike smått intense turer med mye kjøring hver dag.
Men jeg husker jeg møtte flere velkjente KTM "ansikter" langs veien :) . Langt flere nå enn bare for et par år siden. Tydelig at stadig flere oppdager KTM fra 390 og oppover. 1290'er var det langt færre å se der vi befant oss...

Ellers hyggelig å se at du har tråkket over terskelen og skrevet ditt første innlegg her på forumet

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Registrerte meg nok først for å få sett bildene :) 790'n som det står jeg har, er forresten blitt byttet inn mot en 1290 SDR.
Mange inntrykk fra en slik tur ja, men du kommer kanskje med en oppsummering etterhvert?
Mange inntrykk fra en slik tur ja, men du kommer kanskje med en oppsummering etterhvert?