Lyden er spesiell ja. Særlig på tomgang, med god trøkk i pottene.
Den hadde forresten en artig funksjon jeg aldri har sett før. Men noen enkle bevegelser var girpedalen plutselig omgjort til kickstarter. Jeg skulle gjerne ha sett trynet på meg sjøl da dette skjeddekjellv skrev: 15 mai 2021, 17:05Artig opplevelse, og spesiell lyd på den. Vi fikk først øye på han når han kjørte inn på bensinstasjonen der vi var. Han gjorde et stort nummer av å nøyaktig måle opp totaktolje og flere ganger holdt flaska mot sola før han tømte i tanken. Han fortalte at det var egen oljetank på den, men han stolte ikke på doseringspumpa så han bare blandet i tanken i stedet.FredrikE24 skrev:Godt å se en Jawa 640 White Style er ute i trafikken. Har jo selv en 640 Black Style og en 640 Tramp. Hva syntes du om lyden kjellv?
Karen hadde flere sykler, men det var bare denne han brukte lokalt og om vinteren.
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Veldig bra!kjellv skrev: 05 jun 2021, 18:38
God tur videre Ketil. Håper flere fanger ham opp underveis og gir ham litt lokal guiding, det setter han nok pris på.
Tusen takk Kjell for veldig hyggelig tur på Atlanterhavsveien i går og utmerket guiding. Det varmer godt å bli tatt i mot på denne måten og møte slik gjestfrihetkjellv skrev:I dag ble det litt lokal guiding igjen. @Ketil er på tur sørover langs kysten, og vi avtalte å møtes på rasteplassen under Høgsetbrua på Krifast. Jeg sendte melding til @Audi Mannen også, dermed ble det et ørlite forumtreff der under brua.
Stian måtte hjem igjen å male hus, men Ketil og jeg fikk en fin tur i lag om Kristiansund, Averøy, Atlanterhavsveien, Bud og til ferga i Molde. Jeg fulgte ham nesten ombord i ferga som var klar til avgang da vi kom, fikk så vidt tid til kort farvel.
God tur videre Ketil. Håper flere fanger ham opp underveis og gir ham litt lokal guiding, det setter han nok pris på.
Følger med på turen - et bilde fra august i fjor av dagens mål.. håper du er like heldig med været.
Jeg har vært på Vestkapp en tre-fire ganger, og HVER gang er det enten tykk tåke eller helt vindstille. Det er jo Vestkapp, trodde det liksom lå utsatt til for vær og vind.kjellv skrev: 03 jul 2021, 10:51 Da er jeg på tur igjen. Har bare helga til rådighet, ferie er langt fram i tid ennå. Men én aldri så liten langturtest med Super Ténéréen skal det bli. Så langt har det kun vært småturer i nærområdet. Første delmål er Vestkapp. Der har jeg ennå tilgode å oppleve finvær. Da håper jeg tåka holder seg unna i dag.
https://locatoweb.com/map/single/0813239421