men er ikke så mye inntressert i biologiske hester da...

https://finansavisen.no/nyheter/bolig/2 ... tvangssalg
Har glist litt av dette i en del år...er ikke greit å arve for mye penger når en egentlig ikke har peiling på penger...mogs skrev: 17 jun 2021, 20:23 Du blir bonde og da.Hadde vel en disputt m kommunen om fradeling som ikke gikk gjennom.
![]()
11 år er snaut på et bt-batteri;-) Har du lading?mekkern skrev: 04 jul 2021, 15:06 Begynner å få en sterk frykt for at batteriet i CBR`n min har tatt kvelden...
og så det som "nettopp" er kjøpt a gitt..
handlet på Biltema i 2010 under Norgestreffet i Fredrikstad..
fungerte fint for en uke siden men nå så var det ikke noe "ompf" og klikket bare i starteren..![]()
men skal ikke klage av dette synes jeg.![]()
bare å få tak i et nytt men det ser ut som et greit batteri er blitt 3gangen av tidligere nå...![]()
Corrona opp i 2ern..![]()
daua mens den sto i garasjen... 11,4volt.. men har jo fått litt hard medfart hver vinter også..med bare litt piff rundt nyttår ute i kulda aldri frakoblet hellercannon skrev: 04 jul 2021, 15:1411 år er snaut på et bt-batteri;-) Har du lading?mekkern skrev: 04 jul 2021, 15:06 Begynner å få en sterk frykt for at batteriet i CBR`n min har tatt kvelden...
og så det som "nettopp" er kjøpt a gitt..
handlet på Biltema i 2010 under Norgestreffet i Fredrikstad..
fungerte fint for en uke siden men nå så var det ikke noe "ompf" og klikket bare i starteren..![]()
men skal ikke klage av dette synes jeg.![]()
bare å få tak i et nytt men det ser ut som et greit batteri er blitt 3gangen av tidligere nå...![]()
Corrona opp i 2ern..![]()