Dette synes jeg var et usedvanlig riktig godt komponert og flott bilde

Dette synes jeg var et usedvanlig riktig godt komponert og flott bilde
Takk! Jeg syns TDM'n er ganske fin fra den vinkelen, og Munch-museet er som det er (jeg liker det)Dette synes jeg var et usedvanlig riktig godt komponert og flott bilde:
Vurderer en tur innom Felleskjøpet i dag for en sprayboks med Fluidfilm og en boks med Heimer. Ser at lærbalsamen innholder lanolin også, da må det være gode greierAJ skrev: 03 jul 2021, 19:02 Akkurat ferdig med årets behandling av skinnjakke og bukse med Heimer lærbalsam.
Gode kjøreklær i skinn er vel verd å ta vare på og Heimer, kjøpt på Felleskjøpet, funker fortreffelig til å holde skinnet mykt, smidig og pent:
DSCN9410.JPG
Begge deler er gull til myeNomade skrev: 07 jul 2021, 13:52Vurderer en tur innom Felleskjøpet i dag for en sprayboks med Fluidfilm og en boks med Heimer. Ser at lærbalsamen innholder lanolin også, da må det være gode greierAJ skrev: 03 jul 2021, 19:02 Akkurat ferdig med årets behandling av skinnjakke og bukse med Heimer lærbalsam.
Gode kjøreklær i skinn er vel verd å ta vare på og Heimer, kjøpt på Felleskjøpet, funker fortreffelig til å holde skinnet mykt, smidig og pent:
DSCN9410.JPG![]()
Lærbalsam er nok bra saker på skinn, men Fluidfilm? du har vel ikke tenkt å bruke det på skinndressen?Nomade skrev: 07 jul 2021, 13:52Vurderer en tur innom Felleskjøpet i dag for en sprayboks med Fluidfilm og en boks med Heimer. Ser at lærbalsamen innholder lanolin også, da må det være gode greierAJ skrev: 03 jul 2021, 19:02 Akkurat ferdig med årets behandling av skinnjakke og bukse med Heimer lærbalsam.
DSCN9410.JPG![]()
Heimer inneholder litt Lanolin :) Ja det lukter litt sau av bilen min en stund, men det gikk fort overGammelsmurfen skrev: 07 jul 2021, 19:36Lærbalsam er nok bra saker på skinn, men Fluidfilm? du har vel ikke tenkt å bruke det på skinndressen?Nomade skrev: 07 jul 2021, 13:52Vurderer en tur innom Felleskjøpet i dag for en sprayboks med Fluidfilm og en boks med Heimer. Ser at lærbalsamen innholder lanolin også, da må det være gode greierAJ skrev: 03 jul 2021, 19:02 Akkurat ferdig med årets behandling av skinnjakke og bukse med Heimer lærbalsam.
DSCN9410.JPG![]()
Ser for meg at du kommer til å lukte sau i sola![]()
Samme som MCsidens tour-treff i august, ser det ut som...Solo-rider skrev: 08 jul 2021, 20:35 Titter på google maps![]()
https://i.postimg.cc/W45kFmS1/Turforslag.jpg
AJ skrev: 08 jul 2021, 20:41Samme som MCsidens tour-treff i august, ser det ut som...Solo-rider skrev: 08 jul 2021, 20:35 Titter på google maps![]()
https://i.postimg.cc/W45kFmS1/Turforslag.jpg
Uffda...!xavi0n skrev: 11 jul 2021, 19:19 Akkurat kommet hjem fra en fin tur i nærområdet når jeg oppdaget at høyre gaffelben hadde bestemt seg for å begynne å lekke![]()