Det stemmer det AJ, får ha den til jeg bestiller meg en Yamaha TRACER 9 GTAJ skrev: 21 jul 2021, 17:22 Denne, tenker jeg...:
https://www.finn.no/gallery.html?finnko ... 546#image1
Gratulerer!

Det stemmer det AJ, får ha den til jeg bestiller meg en Yamaha TRACER 9 GTAJ skrev: 21 jul 2021, 17:22 Denne, tenker jeg...:
Gratulerer!
Du verden!Tore L skrev: 21 jul 2021, 19:58Det stemmer det AJ, får ha den til jeg bestiller meg en Yamaha TRACER 9 GTAJ skrev: 21 jul 2021, 17:22 Denne, tenker jeg...:
Gratulerer!![]()
Gratulerer med fin sykkel! Jeg har også handlet hos Kus og er veldig fornøyd, men et tips er å sjekke med ham at dekkene er i god stand før du henter sykkelene og legger ut på tur. Mine dekk var forholdsvis slitt, men jeg så det ikke fordi det var første sykkelen min og jeg ikke hadde peiling. ErikW har vel også opplevd å kjøpe sykkel der med dekk som ikke har vært helt på topp.Tore L skrev: 21 jul 2021, 20:25 Jeg tror det er det beste valget for meg, fordi den har krefter nok til det jeg skal bruke sykkelen til, litt over 200 kg og muligens det viktigste, er nærheten til forhandleren. Kunne blitt en Triumph Tiger 900 GT Pro også, men tror valget faller på Yamaha.
Men nå er det snart Mcsiden tur og det gleder jeg meg til, og ikke minst få treffe alle sammen igjen :)
Førerutviklingskurs skulle nok flere ha godt på, lurt å få frisket opp litt ettervært som man tror at er en har blitt en god mc kjører :)niko skrev: 21 jul 2021, 14:43 Min plan er å delta på førerutviklingskurs på Vålerbanen 16.8, telte der og kjøre videre til Molde den 17., med forbehold om brukbare værmeldinger for turen. Satser som vanlig på telt og ingen forhåndsbestilling. Regner med det er nok av teltplasser så langt ut i august.
Ja, gleder meg! Har hørt mye bra om kurset. Vi ser om vi finner et krysningspunkt et sted på veien den 17., og hvis ikke så kjører vi sammen fra MoldeTore L skrev: 23 jul 2021, 16:54Førerutviklingskurs skulle nok flere ha godt på, lurt å få frisket opp litt ettervært som man tror at er en har blitt en god mc kjører :)niko skrev: 21 jul 2021, 14:43 Min plan er å delta på førerutviklingskurs på Vålerbanen 16.8, telte der og kjøre videre til Molde den 17., med forbehold om brukbare værmeldinger for turen. Satser som vanlig på telt og ingen forhåndsbestilling. Regner med det er nok av teltplasser så langt ut i august.
Men det betyr at du kjører vålerbanen - Molde i et strek på tirsdag den 17/8. Tror at jeg drar senest Mandag 16/8, for å slippe akkurat det å få 60 -65 mil +, den første dagen. Det kan bli rundt 20 mil kortere fra Vålerbanen og det er jo innafor å kjøre. Hadde vært kjekt å kjørt sammen til Molde, får høre hva sjefen har for planer først, før vi bestemmer noe. :)
Krysningspunkt skal vi nok klare å finne Niko, jeg er også spendt på om dekka dine tåler dette da. Du får holde litt igjen, og ikke ha fult pådrag hele tiden :) Ellers får vi ta et dekkbytte hos kjellv, før ferden går nordover :)niko skrev: 23 jul 2021, 17:39Ja, gleder meg! Har hørt mye bra om kurset. Vi ser om vi finner et krysningspunkt et sted på veien den 17., og hvis ikke så kjører vi sammen fra MoldeTore L skrev: 23 jul 2021, 16:54Førerutviklingskurs skulle nok flere ha godt på, lurt å få frisket opp litt ettervært som man tror at er en har blitt en god mc kjører :)niko skrev: 21 jul 2021, 14:43 Min plan er å delta på førerutviklingskurs på Vålerbanen 16.8, telte der og kjøre videre til Molde den 17., med forbehold om brukbare værmeldinger for turen. Satser som vanlig på telt og ingen forhåndsbestilling. Regner med det er nok av teltplasser så langt ut i august.
Men det betyr at du kjører vålerbanen - Molde i et strek på tirsdag den 17/8. Tror at jeg drar senest Mandag 16/8, for å slippe akkurat det å få 60 -65 mil +, den første dagen. Det kan bli rundt 20 mil kortere fra Vålerbanen og det er jo innafor å kjøre. Hadde vært kjekt å kjørt sammen til Molde, får høre hva sjefen har for planer først, før vi bestemmer noe. :). Det jeg lurer mest på nå er om dekka holder til en dag på bane pluss langtur....
Ute og sjekka. 4 mm foran og bak. Bør holde om jeg holder meg i skinnet et par ukerkjellv skrev: 23 jul 2021, 18:01 Kan alltids skaffe dekk og legge det i timeplanen før jeg tar ferie, men jeg er ikke på jobb da
Ellers tar du oss i allefall igjen i Namsos.
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Jeg er litt i vurdering selv. Ikke modent for dekkbytte ennå, men vet ikke om framdekket holder 300 mil til..niko skrev:Ute og sjekka. 4 mm foran og bak. Bør holde om jeg holder meg i skinnet et par ukerkjellv skrev: 23 jul 2021, 18:01 Kan alltids skaffe dekk og legge det i timeplanen før jeg tar ferie, men jeg er ikke på jobb da
Ellers tar du oss i allefall igjen i Namsos.
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk. Har ellers nye dekk i boden, men har et håp om å slippe å bytte føre etter touren.
Høres veldig bra utJompa skrev: 29 jul 2021, 12:17 :![]()
Da ser det ut til å bli ordning med fri den 20.august.
Snakka med sjefen i dag da jeg var innom jobben etpar timer.
Så da starter jeg om ettermiddagen den 19. og kjører noen timer nedover mot f eks Narvik.
Og videre sørover fredags morgen.![]()