Sliter med at radiatoren blir så kjempe varm og varmen stiger opp til kokepunktet.
Viften bak på radiatoren slår seg ikke på mer og det er mye av grunden til at motoren ikke får kjølet seg godt nåkk ned.
Er det noe spesielt som kan være galt?
Er det noe med vannpumpen, termostaten, viften, sikring..?
Kunne noen sendt meg bilder eller beskrevet for meg hva jeg kan gjøre for å finne ut av dette og mulig komme med noen teorier eller bare følge meg igjennom hvordan jeg finner ut av det.

Skulle gjerne hatt meg en bedre radiator, til en billig penge og som gjerne har med en vifte.
Så om noen har det å kan sende meg bilder med pris, så ville det vært toppers og dette er nummeret til den typen radiator som jeg trenger: 17710-33E00-000 .
Hvilken nett side er den beste for å finne nye eller brukte deler for min modell og andre modeller mener dere ?.

Første giret på sykkelen er det noe rart med, når jeg gasser så skjer det nesten ingenting og så pluttselig virker den å få bensin eller noe å farten øker betraktelig.. Om noen forstår hvordan jeg prøver forklare det?.

Som noen av dere sikkert forstår så er jeg ganske nybegynner på dette med motorsykkel og håper noen dere kan prøve hjelpe meg bare litt på vei.

Jeg bor i Trondeheim, nærmere bestemt Heimdal og om noen som bor i nærområdet kunne tatt seg en tur til meg å se på sykkelen min, så ville jeg satt ubeskrivelg stort pris på det.
Trenger litt veiledning av noen som er kyndig, som kan gi meg noen tips å triks og hjelpe meg forstå litt mer.

Har dere noen spørsmål eller svar til meg så tar jeg hjertelig i mot det!