Jo, så lenge du har tipp med sveiv.
Har brukt det i flere år da jeg jobbet med MC.
Busterhenger m. tipp og heis
Jo, så lenge du har tipp med sveiv.
Jeg har en Gaupen med tipp. Går kjempebra til å flytte MC med den. Men jeg har lært.. Hadde et fatalt uhell under opplasting av TDMen min I 2015 på denne, fikk sykkelen over meg og ødela hele sesongen.Kjellrf skrev:Jo, så lenge du har tipp med sveiv.
Har brukt det i flere år da jeg jobbet med MC.
Busterhenger m. tipp og heis
Håper det jeg skrev ikke misforstås med at jeg har motoren i gang, den er av. Det er bare at jeg står på venstre side av sykkelen og bruker clutchen som bakbrems. Da kan jeg om nødvendig slippe clutchen helt ut for å ta en pust i bakken før neste dyttcannon skrev: 28 mai 2021, 19:29 Jeg har foldbar lasterampe i alu. Dytter sykkelen på og av på flat mark, helt uten stress eller problemer. Trill bakover kontrolleres med frambremsen. Jeg har sett noen svært uheldige episoder med folk som bruker motor og kløtsj for å laste sykkel.
Nå har jeg kun sykler med lavt styre. Det kan sikkert være mer krevende å gjøre det slik med høyere styre.
Står lenger opp at maks tillatt totalvekt er 300 kilo, så da har han vel lov til å kjøre i 80?dypen skrev: 25 jul 2021, 18:37 Maks hastighet er vel 60 km … Skal du frakte mc over lengre strekninger …
Høres bra ut, jeg burde hatt en slik :) Har du kjøpt ferdig montert og registrert …kgjersda skrev: 25 jul 2021, 20:30 Oppfører seg pent bak bilen. Ikke så mye hopp og sprett, men nå er den tiltenkte hovedveier og landevei. Det er såklart ikke en toaksla med henger med bladfjærer og annet snacks.
Spesialverktøy som gjør akkurat det den skal på en meget god måte
Og med denne kan du kjøre i 80 ja.
Liker også at den ikke er bremset, så får jeg mer lading tilbake under kjøring med elbil.
Kjøpte flatpakka fra et firma i Sandnes og fikk sendt oppover med Schenker.dypen skrev: 25 jul 2021, 21:38
Høres bra ut, jeg burde hatt en slik :) Har du kjøpt ferdig montert og registrert …