Har veldig lyst på en, må jeg bare innrømme. Men om det skal komme en slik på gårdsplassen her hjemme med LilleMY21 ofres...
Og akkurat nå, etter dagens flotte tur, er jeg slett ikke sikker på om jeg er klar for å kvitte meg med henne...

Njaaa, det som er viktig med 390 er vel at den er ensylindret og kun veier ca 160 kg. Så selv om den har noen gener fra 390 duke og 1290 så er den et litt eget beist. Jeg vil tro det er en av de enkleste syklene man kan kjøre med på grus.AJ skrev: 25 jul 2021, 18:14Ingen umiddelbare planer om å prøvekjøre disse, nei .SilverSmurfer skrev: 25 jul 2021, 13:20 Noen planer om å prøvekjøre de mest direkte RE Himalayan konkurrentene da? Feks CRF300L Rally, CB500X og KTM 390 Adv, samt 490 Adv som sannsynligvis kommer i løpet av året eller tidlig neste år.
390 Adventure behøver jeg vel strengt tatt ikke prøve siden den har "genene" til både 390 Duke og 1290 SA S.
Og det nevnt kan man samtidig slå utvetydig fast at 390 Adv. har en langt friskere motor enn Himalayan.
Men så er det vel slik at de som skaffer seg en slik ikke gjør det pga. motoren, men hele Himalayan konseptet som helt klart er noe for seg selv.
490 Adv. er jeg rimelig sikker på blir en vinner når den endelig kommer.
Så, ja. Den kommer jeg nok helt sikkert til å ta med på en skikkelig testrunde!
Multer er det dessverre få og langt i mellom her jeg bor...Jompa skrev: 02 aug 2021, 19:45 Jeg tok en tur i skogen bak huset i kveld, det ble en liter multebær.
Nå blir det kveldstur på sykkelen. Strålende vær og uro i kroppen![]()
Indianertelt, tipi, lavvo...