Noen som har erfaring med denne?
https://www.agmshop.no/sw-motech/bc.wpb ... drybag-700
SW-Motech Drybag 700
-
- Motorsykkelen din: 2018 Honda CB500F
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: SW-Motech Drybag 700
Ingen erfaring med nettopp denne, men god erfaring med salbag og tankbag fra SW-Motech. Solide saker.uphillbattle skrev: 16 aug 2021, 15:47 Noen som har erfaring med denne?
https://www.agmshop.no/sw-motech/bc.wpb ... drybag-700
Også må jeg si at denne Drybag'en frister

70 liter, ikke verst!
Tviler ikke et sekund på at kvaliteten på denne også er av ypperste klasse:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Har 350, men klør litt etter denne her. 350en kan klipses fast oppå. 

"Arguing with an engineer is like wrestling with a pig in the mud; after a while you realize the pig is enjoying it."
Kjøpte denne og er veldig fornøyd. Bruker den på en 1290 Duke med bra hell. Billig er den også. Lett å montere med medfølgende stropper.
Vær påpasselig ved lite baggasje. Den blir litt posete og henger ned. Min subbet nedi dekket og pådro seg noen hull, men det lot seg heldigvis rette med litt gummilim fra Biltema.
Absolutt å anbefale! :)
Vær påpasselig ved lite baggasje. Den blir litt posete og henger ned. Min subbet nedi dekket og pådro seg noen hull, men det lot seg heldigvis rette med litt gummilim fra Biltema.
Absolutt å anbefale! :)
-
- Motorsykkelen din: 2018 Honda CB500F
Takk for gode tilbakemeldinger! Bestilte den siste AGM hadde på lager i går.