Etter en grundig vask i dag ble det en liten runde i nærområdet med HAdeland MC som første stoppested.
Og der ble det et hyggelig møte med fortiden!
Rett bak meg inn på plassen for verkstedet og butikken trillet en hvit Moto Guzzi Stelvio. Ikke en hvilken som helst Stelvio, men min gamle

.
Og endelig fikk jeg en prat med den nye eieren, som har eid den godt over dobbelt så lang tid som meg. Men som i løpet av denne tiden har kjørt langt mindre enn hva jeg gjorde med sykkelen...

.
Det hadde eieren, som er en travelt opptatt advokat og bestefar til sju barnebarn, en god forklaring på.
Sykkelen så like fin nå som da jeg ga slipp på den.
Veldig hyggelig å kunne se, føle og ta på denne hvite italieneren igjen

!
Her et ikke fullgodt bilde av sykkelen med eieren i bakgrunnen mens han er i ferd med å kikke nærmere på 1290'en...:
Fortid.JPG
Fra Hadeland MC gikk ferden videre til Roa og gamleveien til Harestua hvor milepælen i min MC-karriere så langt ble nådd, nemlig dette:
60K.JPG
Første sykkel jeg har kjørt fra 0km til 60000 km.
Noen andre her på forumet med en 2018 modell, uansett merke og modell, som hr kjørt like mye?
Ellers må det nevnes at etter kjedejusteringen i går, som jeg brukte litt ekstra tid på for å få til så optimal justering som mulig, er sykkelen som ny igjen. Bare enda litt bedre

! All rykk og napp er borte og quickshifteren fungerer fantastisk - myk og smidig, bedre enn noen gang

!
Vi motorsyklister sier gjerne at sykkelen er som ny hver gang vi får satt på nye dekk. Det samme gjelder helt klart også når det gjelder kjedejustering og ikke minst god og jevn smøring av kjede og drev.
Etter 115K fordelt på to sykler så langt kan jeg med en viss erfaringstyngde si at KTM 1290 er en
herlig sykkel

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.