Det har heller ikke endret seg i førerkort appen, men hun har fått "post" på altinn.
Noen som er kjent med denne problemstillingen? Må hun vente i mange dager med å få førerkortet?

Det var det jeg også trodde, men det gjør det ikke. Vi sjekket litt på Vegvesenet sine nettsider og jeg tror faktisk ikke det blir synlig før hun har bestilt et midlertidig førerkort? Papiret?BjørnSover skrev: 27 aug 2021, 17:12 Hva hvis hun laster ned førerkort app'en - der vil sikkert A2 lappen vises... Da mener jeg det skal være tut og kjør. Gratulerer til henne
Ikke uten grunn at mange kaller uvesenet Satans Vegvesen...SilverSmurfer skrev: 28 aug 2021, 15:25 Sykt, oppkjøring bestått, ikke lov å kjøre. Og så måtte reise 2 timer for å komme til en trafikkstasjon...
Ja, det er en helt forferdelig instilling de har til folk.AJ skrev: 28 aug 2021, 15:28Ikke uten grunn at mange kaller uvesenet Satans Vegvesen...SilverSmurfer skrev: 28 aug 2021, 15:25 Sykt, oppkjøring bestått, ikke lov å kjøre. Og så måtte reise 2 timer for å komme til en trafikkstasjon...![]()