Ja-ja.... helt enig simpsonsimpson skrev: 03 sep 2021, 04:54Der ser du forskjellen på folk som kjører Ducati kontra BMWdypen skrev: 02 sep 2021, 22:45 Er vel litt på samme nivå som AJ … er jeg ute med bil parkerer jeg så langt fra inngangsdøra til butikken som mulig for å slippe å få bulker. Med motorsykkel foretrekker jeg å ha litt plass rundt meg. Ser ingen grunn til å kline seg oppå andre med mindre jeg er på Tyrigrava :) Legger ved bilde jeg har posta tidligere her på forumet med tre sykler parkert på Rugtvedtmyra …
Bilde til AJ er absolutt ikke innafor med mindre plassen krever det …
DC52EB2D-3884-4BD8-A3BC-F29522D7553C.jpeg![]()

Jeg heller også mot samme tankegang som AJ og Dypen. Man trenger plass når sykkel rettes opp og det er ikke alle som hopper på en mc fra venstre siden. Parkerer selv lengst mulig unna slik at det er et stykke å gå på de plassene jeg kan og da gjerne ved siden av en annen fin bil som ser velholdt ut. Kan gjerne være en gammel bil, men du ser om den er velholdt og det sier noe om eieren i mange tilfeller. Har på den måten ikke fått "parkerings bulker" på aldri så mange år.