Tore L skrev:Jeg sier som ketil - Du er helt rå Rolf Arne

og jeg håper du får en fin tur nordover med din nye R 1250 RT, hvis du velger å bruke den til Finnmark.

Ja valgene ble tatt i morges før vi klappa til kai i Oslo...etter at diverse muligheter var sjekka ut i går kveld..
Er ved Mjøsa på ny sykkel, og med ny hjelm Tore, holdt på å bli gul...men som du ser på bildet den blei hvit..
Holder på å venne meg til dette nye, og ser allerede må at dette kan jeg jo.... Æ som trodde æ bare kunne kjøre PAN...
Leita lenge etter hjelpeflippen min den æ har brukt som cruiskontroll ... og forbannet at æ ikke hadde kjøpt en til.
Joda det tok noen minutter, før æ huska på at æ no har en ekte cruisekontrol....
Det blei farlig enkelt...å så fint...
Har flytta tankveska over den klare æ mæ ikke uten lengre.
Blei litt ekstra handling hos MC-Oslo, må benytte anledningen for hode tilbud.
Så det har rndt opp med ;sykkel, hjelm,intet om,bukse , noe ekstra små stasj og støvla... ja støvlene hadde jeg tenkt å ha i tilfelle jeg skulle ned å hente sykkel nr 2.
Men nå nei, det var hull under støvlene mine, og de var nesten nedslitt i ytterkanten... nei dem ligg nå i søpla...

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..