Bagasje for helgetur?
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Re: Bagasje for helgetur?
fungerer til mine turer.er greie nok når en får stroppet de fast og fyllt de opp og ... reiser ikke SÅ ofte på langtur at jeg gidder å kjøpe "harde" vesker....har ingen planer om asiaekspedisjon. 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Da fikk jeg min T-bags i posten..:-) Den syntes som topp kvalitet, og det er merkelig at en ikke får kjøpt den i Norge.

- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Jeg har vel i en tråd tidligere skrevet at jeg ikke finner noen originale sidevesker til min MC, men i dag fant jeg disse. Kan dette være et alternativ for meg? Jeg har tankveske fra før så med disse to skulle jeg vel få med meg nok vel, i tillegg til at disse ser ut til å passe sykkelen bedre enn mange andre varianter. Jeg var innom Biltema i går og så på de universalveskene som var der. Der er sikkert ikke dårlige, men jeg fikk en helt klar "nei" følelse for å kjøpe dem...
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Oxford er vel et anerkjent merke i de fleste MC-kretser, mener jeg å vite. Har Oxford "Bone Dry" støvler selv, for øvrig...
Så sånn sett bør du ikke ha betenkeligheter med å kjøpe disse veskene.
Det du må tenke på med din sykkel er om de kommer i berører med eksospotta. Og det gjør vel ikke disse, ser det ut til?
Så sånn sett bør du ikke ha betenkeligheter med å kjøpe disse veskene.
Det du må tenke på med din sykkel er om de kommer i berører med eksospotta. Og det gjør vel ikke disse, ser det ut til?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Nei, jeg tror ikke disse vil ta i, de hadde fin form som følger "stigningen" til sykkelen bak så disse burde jeg absolutt se nærmere på. Tro om det er noen nærmere enn Kristiansand som selger disse?
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Vurderte før øvrig disse selv for en tid tilbake:
Sjekk denne softbag-tråden...
.
Men siden jeg har fullt koffertsett med innerbager til sideveskene og det hele så droppet jeg å kjøpe dette soft-bag settet...
Men det ser bra ut, synes jeg! Hadde jeg ikke hatt de veskene jeg har så hadde jeg nok satset på disse, ja!
Sjekk denne softbag-tråden...

Men siden jeg har fullt koffertsett med innerbager til sideveskene og det hele så droppet jeg å kjøpe dette soft-bag settet...
Men det ser bra ut, synes jeg! Hadde jeg ikke hatt de veskene jeg har så hadde jeg nok satset på disse, ja!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Kanskje denne testen kan gi deg noen svar?
(Klikk på bildet)
[img]http://img.skitch.com/20100211-js6hk7iu ... i1gsep.jpg[/img]

[img]http://img.skitch.com/20100211-js6hk7iu ... i1gsep.jpg[/img]
- Globe
- Kontakt:
Halla GV
Jeg vurderer innkjøp av T-bag til sykkelen min. Har du rukket å gjøre deg noen erfaringer med den du kjøpte? Tenker da på innfesting, kvaliteten, "romplanen" i baggen o.l?

Jeg vurderer innkjøp av T-bag til sykkelen min. Har du rukket å gjøre deg noen erfaringer med den du kjøpte? Tenker da på innfesting, kvaliteten, "romplanen" i baggen o.l?
Jeg er meget fornøyd med den, meget god kvalitet så langt å dømme, og mer romslig en man skulle tro. Jeg skal ta noen bilder av den i løpet av dagen og legge ut.Globe skrev:Halla GV![]()
Noen som har forslag til bagasjevesker man kan ha foran?
Ja, har sett bilde av noen som monterte givi-racks på enginebars, men det har ikke jeg.
Noen forslag? Synes jeg har lest en plass om "gaffel-bags"?
Biltemas veskesett over tanken? Blir vel kanskje en hindring for styret etc?
Ja, har sett bilde av noen som monterte givi-racks på enginebars, men det har ikke jeg.
Noen forslag? Synes jeg har lest en plass om "gaffel-bags"?
Biltemas veskesett over tanken? Blir vel kanskje en hindring for styret etc?

Jeg tror disse bildene taler for seg selv, og gir deg et greit svar på det du spurte om:Globe skrev:Kjempebra...bilder liker vi
[album]238[/album] [album]239[/album] [album]240[/album]
[album]241[/album] [album]242[/album]
- Globe
- Kontakt:

Mange takk!

Bare hyggelig. Det som ikke var avbildet, er et par stropper som ligger greit til i et lite rom på toppen av bagen. De tar en enkelt ut og fester slik at du også kan bruke bagen som ryggsekk. I tillegg følger det med et trekk som en kan trekke over bagen i regnvær...Globe skrev:Kjempebra..besvarer stort sett alle spm.....vedrørende T-bags...that is
![]()
Mange takk!
og du vet hvor jeg har kjøpt den:
http://www.cruisercustomizing.com/detai ... model_id=0