Baron von Waffel skrev:Med tanke på han med lett MC som ble påkjørt i Tønsberg, så ville jeg vært opptatt av å kjøpe noe så høyt og lettsynlig som mulig. Men det er vel derfor jeg har en Varadero 125?
Akkurat den påstanden der er jeg dypt uenig i Waffel ! Han kjørte en Roadwin som var gild og rød og Roadwin er ihvertfall ikke veldig mye mindre enn Varaderoen. Bilisten i denne saken har sett seg for uten å ha kontakt mellom øyne og hjerne. Men det mest forunderllige er hvordan de 2 lekdommerene kunne frikjenne bilisten ! Det er bare helt utrolig. En annen ting som forundrer meg er at tabloidpressen ikke har forfulgt saken til det ekstreme. Dama som kjørte guttungen ned fortjener en alvorlig smekk på lanken og burde bruke spasersko 1 års tid.
Det må tillegges at dette krysset hvor ulykken skjedde er svær oversiktelig i alle retninger, trafikken går sjelden fortere enn 50 (60 sone her) men det er avkjøring til bolig felt på begge sider,busslommer og jeg skjønner at det kan smelle her hvis en ikke er våken. Det var ikke bilisten ! Jeg har vært nær ved å kræsje her selv med bilister fra høyre. Her burde det vært lysregulering.