Vi har kjørt noen kveldsturer sammen siste uka, og vi har også byttet sykler og prøvd hverandres. Det er absolutt ingenting som tyder på at den er plombert og laveffekt, den er like sprek som min. Dette har vi prøvd.
Jeg burde jo vite dette som er Yamahaselger, men det gjør jeg altså ikke. Jeg sendte spørsmålet på e-post i dag til en hos importøren som garantert vet mye om dette, men han har faktisk ferie for øyeblikket.
Men jeg kaster like godt fram spørsmålene her jeg. Det finnes utrolig mye god kunnskap i vår medlemsmasse. Men det er altså kunnskap jeg er ute etter, ikke hva dere tipper og tror. Det klarer jeg selv..

Hvordan er denne plombert? Noen som vet det?
Eier er uansett ikke interessert i å ha en laveffektsykkel, og vil ta de skritt som er nødvendige for å få denne registret med 146hk som den skal ha.
Er det noen som kjenner systemet hos SVV med evt avgiftsberegning i slike tilfeller? (nytt regelverk 1.juli i år)
Nå har jeg skrytt så fælt av dette forumet til ham at jeg håper på vettuge svar også. Kanskje vi plutselig har et nytt medlem også