Gammelgutts gjøren og laden.
Gammelgutts gjøren og laden.
X
Sist redigert av Gammelgutt den 26 okt 2011, 18:55, redigert 7 ganger totalt.
Re: Gammelgutts gjøren og laden.

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Du er bare helt utrolig, Gammelgutt
Mens vi andre greier oss meg 32 km kjører du likesågodt 32 mil!?
Imponerende
Vel, ble vel bortimot 10 mil på meg i dag også, men ennå langt igjen til jeg er på ditt nivå.
Og mens jeg husker det; Gratulerer meg blogg!
Husk endelig på å ta med kamera på turene dine nå, da
Artig med bilder, vettu
Tut & kjør

Mens vi andre greier oss meg 32 km kjører du likesågodt 32 mil!?
Imponerende

Vel, ble vel bortimot 10 mil på meg i dag også, men ennå langt igjen til jeg er på ditt nivå.
Og mens jeg husker det; Gratulerer meg blogg!
Husk endelig på å ta med kamera på turene dine nå, da

Artig med bilder, vettu

Tut & kjør

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
X
Sist redigert av Gammelgutt den 26 okt 2011, 18:56, redigert 2 ganger totalt.
X
Sist redigert av Gammelgutt den 26 okt 2011, 18:57, redigert 1 gang totalt.
Gratulerer med blogg..:-) Husk mitt tips om linser, så slipper du briller. :-) Når det gjelder bilder, så tror jeg neppe mine etterkommere er særlig interessert i de bilder jeg legger ut her. Så husk, vi vil syntes det vil være hyggelig og følge deg med tekst og bilder.. 

- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Linser til MINUS 7???? Finnes det?
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Bilder eller ikke spiller ingen rolle!
Gode beskrivelser holder i massevis
Gode beskrivelser holder i massevis

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Gratulerer med bloggen - imponerende distanser du driver med
Jeg hadde minus 7 i linser så det går greit - har operert nå så nå klarer jeg meg uten
Jeg hadde minus 7 i linser så det går greit - har operert nå så nå klarer jeg meg uten
X
Sist redigert av Gammelgutt den 26 okt 2011, 18:58, redigert 1 gang totalt.
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Koselig,gammelgutt.
Tar heller ikke bilder,kjenner ingen andre som er særlig interessert i mine turbilder enn dere
her på sida.
Har forresten haugevis av bilder ingen ser på ellers også,deriblant en haug uunnværlige i bankboks !!
Men er glad i turberetninger,gjerne med bilder også sjølsagt !!

Stand on,propells
Tar heller ikke bilder,kjenner ingen andre som er særlig interessert i mine turbilder enn dere
her på sida.

Har forresten haugevis av bilder ingen ser på ellers også,deriblant en haug uunnværlige i bankboks !!
Men er glad i turberetninger,gjerne med bilder også sjølsagt !!

Stand on,propells

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
X
Sist redigert av Gammelgutt den 26 okt 2011, 19:07, redigert 2 ganger totalt.
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Kjørte du med pocket eagles,er ikke det
klubben til the Pocket man da ?

klubben til the Pocket man da ?

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
X
Sist redigert av Gammelgutt den 26 okt 2011, 19:08, redigert 1 gang totalt.
X
Sist redigert av Gammelgutt den 26 okt 2011, 19:11, redigert 2 ganger totalt.
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Du er jo helt utrolig?!Gammelgutt skrev:Regnet idag men hadde endel ærender så det ble likevel 18 mil.
Det er det samme for skylda hvem som har den...
Hvorfor er det utrolig ? Gammelgutt har en bra sykkel , bra dekk og liker å kjøre.
I morgen så har jeg tenkt å herme etter Gammelgutt forresten, da bestiller jeg Maxxis til HG mopeden. Så blir det bakbremslufting med tvang på Cagge og deretter så kjører vi til Stavanger for å hente en Virago 750 som er kjøpt usett i et vilt anfall av akutt galskap og idioti
Min halvdel av containeren har nemlig litt plass til overs saå da må det fylles opp. Også letes det etter en Gammelgutt 250 men da må 3 av mopedene i containeren vike. 2 av de er allerede videresolgt . Fortjenesten på de er nesten nok til halvparten for tunglappen til HG 

I morgen så har jeg tenkt å herme etter Gammelgutt forresten, da bestiller jeg Maxxis til HG mopeden. Så blir det bakbremslufting med tvang på Cagge og deretter så kjører vi til Stavanger for å hente en Virago 750 som er kjøpt usett i et vilt anfall av akutt galskap og idioti

X
Sist redigert av Gammelgutt den 26 okt 2011, 19:12, redigert 2 ganger totalt.
X
Sist redigert av Gammelgutt den 26 okt 2011, 19:12, redigert 2 ganger totalt.
-
- Motorsykkelen din: 2011 Bmw F 800 GS
Det tror jeg nok...! du kommer nok til å kjøre fra meg på "bane-kurset" !Gammelgutt skrev:I dag har jeg hentet brillene mine på Nordby, har fått ny innfatning på de gamle glassene. Jeg tok en Jalmar på veien ned, kjørte om Lillestrøm og Bjørkelangen og riksvei 21 om Ørje og Halden. Fra Ørje tok jeg en avstikker til Tøckfors. Det var endel sprekker i asfalten etter Bjørkelangen (på vei 170) og også på riksvei 21, men det var ikke noe problem. Værre var det med telehivene de var
tildels kraftige så jeg kjørt pent og rolig særlig i svingene.
Hele turen ble på akkurat 400 km. Forbruket ble 0,38 og det er ikke så ille i og med at ca 1/3 av turen gikk på motorvei.
I dag kan jubilere, rundet 60000 km på Mc siden jeg startet 9 mai 2008 (23 mnd), det er vel kanskje litt over den gjennomsnittlige kjørelengde på norske motorsykler?.![]()
2008: 26000 km
2009: 32000 km
2010: 2020 km
Om det er kurset til Tango-mc så var det fulltegnet, så jeg kom ikke med denne gang. Men kanskje jeg prøver kurset til Senior-mc.
I dag har jeg vært på verksted for hovedsørvice, men måtte sette igjen sykkelen. MC-artikler var tomme for bremseklosser til Il Tempo Petit og de som satt i var helt nedslitt. Ventilene ble kontrollert men trengte ikke justering. Så nå er jeg uten sykkel et par dager
.
Jeg ba de om å bestille et sett ekstra med bremseklosser slik at jeg har liggende.

Jeg ba de om å bestille et sett ekstra med bremseklosser slik at jeg har liggende.
Gammelgutt skrev:I dag har jeg vært på verksted for hovedsørvice, men måtte sette igjen sykkelen. MC-artikler var tomme for bremseklosser til Il Tempo Petit og de som satt i var helt nedslitt. Ventilene ble kontrollert men trengte ikke justering. Så nå er jeg uten sykkel et par dager.
Da kommer jeg nesten til å ta deg igjen mht antall kjørte kilometer i år for i dag skal jeg på en liten tur og onsdag skal jeg på en lang tur og i morgen skal jeg på en lenger tur enn på onsdag så - tenker du spinner litt rundt nå ja

Ikke føl deg for sikker, torsdag har jeg stygge planer om å ta en tur til Hijol til Deaf Riders. Men det blir ikke strake veien tur retur.
På vei hjem fra verkstedet tok jeg tog til Sandvika, og gikk derfra og hjem. Full skinndress er ikke egnet som spaserantrekk i den varmen som var i dag. Når jeg kom hjem var jeg så varm at jeg hoppet rett i dusjen, men syntes at det bråket så fælt, hadde glemt og ta av høreapparatene. Heldigvis gikk det bra, de virker fortsatt.
På vei hjem fra verkstedet tok jeg tog til Sandvika, og gikk derfra og hjem. Full skinndress er ikke egnet som spaserantrekk i den varmen som var i dag. Når jeg kom hjem var jeg så varm at jeg hoppet rett i dusjen, men syntes at det bråket så fælt, hadde glemt og ta av høreapparatene. Heldigvis gikk det bra, de virker fortsatt.
Sist redigert av Gammelgutt den 12 apr 2010, 21:00, redigert 1 gang totalt.
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
!
Jeg tror og håper at jeg kjenner deg såpass at du ikke tar deg nær av at jeg ler så jegGammelgutt skrev:Når jeg kom hjem var jeg så varm at jeg hoppet rett i dusjen, men syntes at det bråket så fælt, hadde glemt og ta av høreapparatene. Heldigvid gikk det bra, de virker fortsatt.

Ubetalelig!