Der er en god del utstyr på den, men ikke varmeholker. Dette er noe jeg har savna til nå..
Tenker på å kjøpe oxford varmeholker. Erfaringer? Lett å montere? Andre alternativ som er bedre?
Jeg hadde oxford varmeholker på cruiseren jeg hadde. Bortsett fra at det ser veldig ettermontert ut, så fungerte dem veldig bra det året jeg hadde sykkelen vertfall. Mulig Oxford har opplegg nå som er mer integrert enn det påklistrede greine jeg hadde. Men dette gpr uansett mest på utseendet. Men ja, det funketJulmarri skrev: 18 sep 2021, 16:28 Da ble det jammen kjøpt ny sykkel i går, en kawasaki z650 2021 modell![]()
Der er en god del utstyr på den, men ikke varmeholker. Dette er noe jeg har savna til nå..
Tenker på å kjøpe oxford varmeholker. Erfaringer? Lett å montere? Andre alternativ som er bedre?
Støttes. Var veldig fornøyd med Oxford. Gikk greit å montere selv og ble godt og varmtBjerknez skrev: 18 sep 2021, 16:33Jeg hadde oxford varmeholker på cruiseren jeg hadde. Bortsett fra at det ser veldig ettermontert ut, så fungerte dem veldig bra det året jeg hadde sykkelen vertfall. Mulig Oxford har opplegg nå som er mer integrert enn det påklistrede greine jeg hadde. Men dette gpr uansett mest på utseendet. Men ja, det funketJulmarri skrev: 18 sep 2021, 16:28 Da ble det jammen kjøpt ny sykkel i går, en kawasaki z650 2021 modell![]()
Tenker på å kjøpe oxford varmeholker. Erfaringer? Lett å montere? Andre alternativ som er bedre?![]()
Grattis!!Julmarri skrev: 18 sep 2021, 16:28 Da ble det jammen kjøpt ny sykkel i går, en kawasaki z650 2021 modell![]()
De ser litt mer moderne ut enn Oxford. Men Oxford er vel kjent for å være god kvalitet?AJ skrev: 18 sep 2021, 17:00 Gratulerer med sykkelvalget!
Når det gjelder varmehåndtak; ta en kikk på Koso - https://www.kosoeurope.com/en/lighting- ... ted-grips/.
Blir en god del kjøring i høst er planen :) merker allerede nå at hendene dovner vekk pga kuldenToalmar skrev: 18 sep 2021, 17:31 Ville nok avventet litt med valg av varmeholker om du ikke skal kjøre mye nå i høst. du kan se deg godt omkring og gjøre ett valg ila vinteren så får du kanskje holker som passer bra og er av bra kvalitet
Gratulerer med ny sykkel selvsagt![]()
Hva med et par gode vinterhansker i stedet i første omgang?Julmarri skrev: 18 sep 2021, 17:36Blir en god del kjøring i høst er planen :) merker allerede nå at hendene dovner vekk pga kuldenToalmar skrev: 18 sep 2021, 17:31 Ville nok avventet litt med valg av varmeholker om du ikke skal kjøre mye nå i høst. du kan se deg godt omkring og gjøre ett valg ila vinteren så får du kanskje holker som passer bra og er av bra kvalitet
![]()
Ja du sier noe derAJ skrev: 18 sep 2021, 17:43Hva med et par gode vinterhansker i stedet i første omgang?Julmarri skrev: 18 sep 2021, 17:36Blir en god del kjøring i høst er planen :) merker allerede nå at hendene dovner vekk pga kuldenToalmar skrev: 18 sep 2021, 17:31 Ville nok avventet litt med valg av varmeholker om du ikke skal kjøre mye nå i høst. du kan se deg godt omkring og gjøre ett valg ila vinteren så får du kanskje holker som passer bra og er av bra kvalitet
![]()
Så kan du jo vurdere varmeholker etter erfaring med slike.
Husk på at varmeholder gir varme der du strengt tatt trenger det minst, i håndflaten. Håndbaken er fortsatt utsatt for kjølig høstluft og fartsvind. For ikke å snakke om den kalde vårvinden, som jo er "rester" av vinter... Altså ofte verre og kaldere enn det man opplever om høsten. Det er i hvertfall min erfaring.