FredrikE24 skrev: 06 nov 2021, 13:29
Deg om det Bjerknez. Jeg spiser enkelt selv, men har ingen problemer med å skeie ut litt. Betalte 1500kr her forrige dagen for en meget god Pizza, , forrett og dessert, fem Ringnes, en GT, en konjakk XO og kaffe. Det var hyggelig hele pakka. Noe skal man bruke penger på, og noen liker matopplevelser.
Jeg får varm lunsj på jobb og får ta med brød hjem hver dag som blir til overs, så egentlig burde jeg bare spise brød?
Jeg er nok mer på bakst som mellommåltid, eller vafler eller lapper. Blir mer en kaffepause med noe attåt om du vil. Skal jeg ha noe som varer er det brødskiver.
Det er nettopp det det er Fredrik. "Meg om det"
Vi har forskjellige preferanser alle sammen om hva vi mener er viktig i livet. Når Helstrøm skryter av Chipsen og desserten på MC.Donalds, så tenker jeg at jeg skal klare og få den i meg jeg også
Hadde en artig greie med en jeg jobber sammens med her om dagen hvor han mente at Nora sin syltagurk på glass var MYE bedre enn Firstprice sin. Jeg tenkte at dette lukter det veddemål av, så jeg kjøpte et glass av hver og lot han smake i matpausen på jobben. Han klarte ikke å smake forskjell overhodet og av ti ganger ble det 50/50 og bare vill gjetning. Premien for den som vant veddemålet (meg) var ære og applaus fra andre kollegaer.
Men BIFF sa han, DEN er det forskjell på. En dag skal jeg utmane han der også i en blindtest, men han er noe tilbakeholden og slett ikke like sikker som han var tidligere. jeg tenker derfor mitt om den saken