Absolutt ikke, kjøregleden er like stor med den jeg har. den har ikke noe av dette.AJ skrev: 05 nov 2021, 20:51Rart med det for egen del, men jeg har ikke særlig ofte brukt varmeholkene eller cruisekontrollen og enda sjeldnere varmen i salen. Og når det gjelder kjøreprogrammene så bruker jeg for det aller meste "Sport" moduset.Gammelsmurfen skrev: 05 nov 2021, 20:39 men det gjør ikke noe at det går an å hvile høyrehånda på langkjøring (cruise), varmeholker, mange kjøreprogrammer etc. etc.
Men bakkestartassistenten har jeg hatt god bruk for nioen ganger, særlig med fullastet sykkel og stans under krevende forhold.
Så flere av disse nye tekniske nyvinningene ser i hvert fall jeg etterhvert på som strengt tatt ikke spesielt nødvendige for å ha en god MC-opplevelse.
Jeg har heller ikke savnet varmeholker, med store handguards så skal det være bra kaldt over tid før det trengs.
Men det er standardutstyr på den sykkelen, så det er ikke mulig å velge det bort heller

Som nevnt er det sikkerheten jeg er opptatt av å øke, så derfor lean-aware ABS, traction, dekktrykksmåling osv.
Men cruise i korte perioder for å riste litt løs på høyrehånda har jeg savnet på lange etapper, så den opsjonen tok jeg med.
Cruise-opsjonen kostet 3800,-