Samme dunken koster det dobbelte hos Thansen...
Just saying

https://www.mekster.no/castrol-power-1- ... 62370.html
HeftigKetil skrev: 29 nov 2021, 19:07 En tresylindret 900 turbo med 150 hk bør hjelpe litt mot pmsDette er vel det nærmeste jeg kommer en GS med en sneskuter
Akkurat nå håper jeg det blir en lang og snørik vinter
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gratulerer!MrAGuitar skrev: 30 nov 2021, 09:28 Bestilte nettopp Givi Trekker Outback 58 fra XLmoto. Har ikke kjøpt stativet enda, men det er lenge til våren.
Takk. Jeg planlegger noen kortere overnattingsturer neste år, så bagasjeopplegg må helst være på plass innen sykkelen taes ut igjen. Jeg har ikke sans for sidekofferter, det blir for bredt, men tenker å finne noen myke sidebagger, evt. kun ha min gamle Kriega US-20 plassert på passasjersetet.AJ skrev: 30 nov 2021, 09:48Gratulerer!MrAGuitar skrev: 30 nov 2021, 09:28 Bestilte nettopp Givi Trekker Outback 58 fra XLmoto. Har ikke kjøpt stativet enda, men det er lenge til våren.
Skaffet meg denne jeg også fra XLmoto i høst. Veldig fornøyd så langt, selv om den enda ikke er brukt på lengre turer.
Men gleder meg stort til nettopp det i '22 sesongen :) .
Gratulerer med 1100XX, i utgangspunktet grom sykkeldanell skrev: 29 nov 2021, 17:06 Ikke idag,men kjøpte meg her om dagen et noe forfallent vinterprosjekt
Sent fra min SM-A415F via Tapatalk
Takk for det,dette er en sykkel jeg har gått å sett på i nabolaget i flere år,den har stått ute uten pressening i 4-5 år,har spurt om å kjøpe den flere ganger tidligere men nå var endelig karen klar for å selge. Den ble parkert pga den fusket en del og til slutt ikke ville starte,dermed har den forfalt en del.men det ser lysere ut nå en jeg hadde regnet med,for nå starter den ihvertfall.men må ha nye bremseklosser,dekk og alt av væsker må byttes,den værste jobben er nok å fjerne malingsflekker som er sølt over alt på kåpa.ser ut som di har malt husveggen over der sykkelen sto uten å dekke den til.. har fått bort en del allerede. Hvis noen vet om noen greie nettbutikker å bestille deler fra så gjerne hyl ut:-)dypen skrev:Gratulerer med 1100XX, i utgangspunktet grom sykkeldanell skrev: 29 nov 2021, 17:06 Ikke idag,men kjøpte meg her om dagen et noe forfallent vinterprosjekt
Sent fra min SM-A415F via TapatalkHva er planen og hva må gjøres ?
Har tømt tanken og fått på frisk bensin:)grunnen til at den ikke startet var at vakumslangen var hoppet av på bensinkranen. Men må nok også rense forgassere,skal se om jeg får opprettet en tråd der,men så er jeg veldig dårlig på å huske å ta bilder underveisdypen skrev:SpennendeLett å få deler til denne, bilpleieprodukter for å rense samt friske opp lakken er også lett å få kjøpt. Kanskje lurt å tømme tanken og drivstoffsystemet for gammel bensin og fyll på ny 98 oktan og helst bruk bare det. Hold oss gjerne oppdatert i prosessen med egen tråd og masse bilder under "Bikert Logg" Lykke til