Her bør du komme med link(er) som underbygger/dokumenterer påstanden din ang. Helge Lurås. Venter i spenning...erik m skrev: 19 des 2021, 22:15 AJ, når jeg ser hvilke organer du stadig henviser til, kunne jeg være frista til å spørre om det samme. Men jeg skal la være.
Men her har du helt rett, jeg skreiv litt feil der - ikke Resett, men dets grunnlegger og redaktør Helge Lurås var det som var tidlig ute med den avskyelige påstanden. Og altså mange år før han startet Resett. Beklager, jeg som er så ivrig etter å sjekke kilder, burde jo ikek skrevet feil i farta.
I tillegg har du ikke belegg for å påstå noen som helst om "organer du stadig henviser til".
I de aktuelle trådene her på MCsiden.no har jeg linket til et bredt utvalgt mediekilder, fra NRK , abc nyheter, Nettavisen, VG og andre, også såkalte alternative medier som Resett.
De jeg ikke har linket til er Klassekampen og steigan.no. Helt tilfeldig siden jeg ikke har kommet ovet saker/kommentarer av i interesse for meg hos disse. Men det må gjerne andre her på MCsiden.no gjøre, for all del.
Å skøyte på tynn is som du holder på med nå er en krevende øvelse...
Bare så det er nevnt.