Ja, det er jo hovedpoenget :)Roargutten skrev: 21 des 2021, 08:29 For min del er det viktigst at controlleren holder liv i powerbanken
Bare nevnte det :)
Ja, det er jo hovedpoenget :)Roargutten skrev: 21 des 2021, 08:29 For min del er det viktigst at controlleren holder liv i powerbanken
Joda, Randsfjorden rundt bør være et av førstevalgeneBjerknez skrev: 23 des 2021, 11:00 Jeg skal være den første til å innrømme at "Randsfjorden" nok ikke står øverst på listen av steder som MÅ besøkes, men selvsagt ser jeg frem til noen turer både samens med deg og andre til sommeren som kommer :)
Sykkelen skal jo kjøres inn før sommerferien så jeg får tatt førstegangsservice, så det høres jo slett ikke dumt ut :)AJ skrev: 23 des 2021, 11:08Joda, Randsfjorden rundt bør være et av førstevalgeneBjerknez skrev: 23 des 2021, 11:00 Jeg skal være den første til å innrømme at "Randsfjorden" nok ikke står øverst på listen av steder som MÅ besøkes, men selvsagt ser jeg frem til noen turer både samens med deg og andre til sommeren som kommer :)! Samme med Øyeren rundt med liten pause på Solbergfos kraftstasjon
.
To finer dagsturer :)
Fine strekninger å kjøre inn sykkelen på med mye opp og nedgiringer, motorbrems osv. Akkurat de tingene man må gjøre for å få en best mulig innkjøring for å få en så optimal og potent motor som mulig i dens forhåpentligvis lange levetidBjerknez skrev: 23 des 2021, 17:26Sykkelen skal jo kjøres inn før sommerferien så jeg får tatt førstegangsservice, så det høres jo slett ikke dumt ut :)AJ skrev: 23 des 2021, 11:08Joda, Randsfjorden rundt bør være et av førstevalgeneBjerknez skrev: 23 des 2021, 11:00 Jeg skal være den første til å innrømme at "Randsfjorden" nok ikke står øverst på listen av steder som MÅ besøkes, men selvsagt ser jeg frem til noen turer både samens med deg og andre til sommeren som kommer :)! Samme med Øyeren rundt med liten pause på Solbergfos kraftstasjon
.
To finer dagsturer :)