Bare moro!

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Viste ikke du var så musikalsk.. :lol:
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

GSXR

Legg inn av GSXR »

Hehe....Ikke jeg heller, men utrolig hva en surferunde kan gjøre med en :wink:.

GSXR

Legg inn av GSXR »

Hvordan ha det moro med telefonselgere.

1. Syng Knudsen og Ludvigsens «Telefonsang» til du hører opptattsignalet.

2. Fortell om dine personlige problemer. Understrek hvor godt det gjør å ENDELIG snakke med noen om det.

3. Trykk på tastene. Legg skylden på selgeren, og be han om å slutte med det.

4. Prut, prut og atter prut.

5. Le hysterisk til du hører opptattsignal.

6. Forandre dialekten din hvert 10. sekund.

7. Pust tungt og spør hva selgeren har på seg.

8. Spør om det er mulig å LEIE produktet.

9. Imiter selgerens stemme og dialekt.

10. Spill trekkspill kontinuerlig fra og med samtalen starter.

11. Foreta en psykoanalyse av selgeren.

12. Sett selgeren på venting og gå og se TV.

13. Lær deg å imitere lyden av at man drar i toalettsnora. Lag denne lyden hver gang selgeren snakker om produktet.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg fikk en dame som skulle selge meg noe. Reservasjon brydde hun seg ikke om.
Jeg fikk ut av henne at hun var nesten 40 og skilt. Så spurte jeg om en date da skilte 40-åringer gjorde meg sååå kåte. Kilikk sa det og jeg hørte aldri fra henne igjen. :mrgreen:
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

GSXR

Legg inn av GSXR »

Hehe...Se der ja, et godt eksempel på at denne fremgangsmåten faktisk virker :D .
Hjelper ikke å legge på røret eller virke sint, men om man fremstiller seg selv som en tulling så slipper man billig unna.
Ikke dårlig :wink: .

GSXR

Legg inn av GSXR »

Har du en hektisk hverdag? Slik mestrer du stress.



Bilde

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Indian skrev:Jeg fikk en dame som skulle selge meg noe. Reservasjon brydde hun seg ikke om.
Jeg fikk ut av henne at hun var nesten 40 og skilt. Så spurte jeg om en date da skilte 40-åringer gjorde meg sååå kåte. Kilikk sa det og jeg hørte aldri fra henne igjen. :mrgreen:
Håy..

Ringte en KAR til meg, kunne ikke bruke ditt eks. Indian, med var sakelig og avbrøyt han med å si jeg "overhoooode ikke var interessert i noe av hans produkter". Det funket.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

For små

Legg inn av rogg »

Håy..

En mann var med årene blitt lei av at konen hans hele tiden spurte om hvordan hun så ut.
Han kjøpte et stort speil til henne som han plasserte midt i gangen,
men det hjalp ikke.
En dag hun stod og så på seg selv, begynte hun å klage over at brystene hennes var så altfor små.
- Men det er da ingen problem, sa mannen, - bare gå og hent litt toalettpapir og gni det mellom brystene dine et par ganger om dagen.
Om en stund så skal du få se at de blir større.
Villig til å prøve hva som helst hentet konen litt dopapir og begynte å gni mellom brystene.
- Hvor lang tid tar det før det begynner å virke? spurte hun.
- Det tar vel et par år, vil jeg tro, svarte mannen.
- Et par år! utbrøt kvinnen og sluttet å gni.
Hvorfor i all verden vil brystene mine vokse om et par år fordi jeg gnir dopapir mellom dem?
Mannen kikket bort på henne og sa,
- Hvorfor ikke? Har det fungert på rumpa di, så vil det vel fungere på brystene også.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Gullvingen
Innlegg: 27
Registrert: 23 nov 2005, 16:12
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Akershus
Kontakt:

Legg inn av Gullvingen »

Er man Telenor-kunde finnes det noen som heter reservasjon mot skjult innringer... De fleste selgeramøber ringer fra skjult nummer, men med den type reservasjon slipper dem ikke igjennom uten å måtte taste 1, som gjør at dem ikke er skjulte. Automatiske oppringersystemer fikser ikke innvalgsalternativer, og vips får man fred. Har ikke ringt noen selgere hit på snart et år.. DEILIG...!
Norge er som Rubik's kube..
vend og vri - fortsatt firkantet...

Brukeravatar
B. Sveigdalen
Innlegg: 85
Registrert: 18 okt 2005, 19:50
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Hundorp
Kontakt:

Legg inn av B. Sveigdalen »

Noen ungdommer fra hovedstaden drar opp til Finmark på guttetur, og blir sittende på den lokale puben og tar et parti poker. Men de er bare tre stykker, og kunne tenkt seg en fjerdemann. Da kommer en same gående inn gjennom døra, kortbeint og hjulbeint.

Den ene av ungdommene roper: -Spiller du kort?

Samen: -Nei, æ e fødd sånn.
GSX-R 750

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Legg inn av Misha »

rogg skrev:
Indian skrev:Jeg fikk en dame som skulle selge meg noe. Reservasjon brydde hun seg ikke om.
Jeg fikk ut av henne at hun var nesten 40 og skilt. Så spurte jeg om en date da skilte 40-åringer gjorde meg sååå kåte. Kilikk sa det og jeg hørte aldri fra henne igjen. :mrgreen:
Håy..

Ringte en KAR til meg, kunne ikke bruke ditt eks. Indian, med var sakelig og avbrøyt han med å si jeg "overhoooode ikke var interessert i noe av hans produkter". Det funket.
Du kunne vel brukt indian sitt opplegg selv om det var en kar, vel. Noen liker mora, andre liker faren...:mrgreen:
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

håy..

Nei et sted går grensen, og så tar det tid til å spørre dem ut.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Thruxton
Innlegg: 44
Registrert: 18 sep 2005, 15:20
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada
Sted: A.Agder

Nordnorgevitser

Legg inn av Thruxton »

ROGG!
Kor i h... har du lært aille N.N.-vitsene ? Nån va jo knaillgo.
Tempo Taifun / BSA 650 / BMW R75/5 - R90/6 / Honda 750F2 / Yamaha XS1100 / Yamaha SR500 / Suzuki GR650 /
Moto Guzzi V65 / Yamaha SRX6 / BMW R80ST / Suzuki VX800 / Ducati Multistrada 1000DS / Aprilia Caponord EVT1000

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..

Ta hvilken som helst vits....la hovedperson vær fra nordnorge....og vips så er det en nn vits.

Syntes B. Sveigdalen sin om de pokerspillerne var råbra....


Lappvits: En lapp hadde sådd ny plen, og sitter og slapper av og nyter synet av godt gjort arbeid.
Da kommer naboen over, og går selvfølgelig på den nysådde plen.
Da spretter lappen opp og skriker: GÅR DU OVER DEIN NYSÅDDE PLÆNA... Naboen: Næda, æ går ikke...æ kommer...
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

Trenger du ny mobiltelefon :?: :?:

Da må du først sjekke dennehttp://av.rtl.nl/web/components/shows/j ... _V9_av.wmv

Svar