Har MCsiden.no fått ny eier?
Svaret på det er enkelt og greit, nei :) .
Grunnen til at jeg drar opp denne tråden er at jeg var heldig og fikk overta MCsiden.no forumet fra han som startet det i sin tid i 2004, nemlig
fireman, som feirer år i dag.
Så da passer det selvfølgelig med en gratulasjon og takk fro tilliten for 10 år siden

:
https://mcsiden.no/viewtopic.php?p=100944#p100944
Så må jeg si at disse 10 årene har gått rimelig fort!
Mye har skjedd og MCsiden.no har både nådd store høyder med mange artige stunts som bl.a. eget Nett-TV/podcast og egen stand på MC-Messa til å ha gått gjennom turbulente tider hvor registerte brukere har forlatt forumet og hvor andre har blitt geleidet ut utgangsdøra av forskjellige grunner.
Men sånne ting er ikke til å unngå i et sosial medium som MCsiden.no. Men en storm i ny og ne har vi tålt tidligere og kommer ganske sikkert til å tåle i framtiden også så lenge det er liv laga for forum som MCsiden.no
Og pr. i dag er vi nesten enerådende av en sjelden rase, som et reklamefritt privateid forum uavhengig av "big business" eiere.
Så får vi se hva som skjer i 2022.
Akkurat nå er forumaktiviteten på et lavblussnivå. Men straks vårsola begynner å vekke motorsykkelfolket til live igjen for nye tohjulseventyr håper og tror vi aktiviteten tar seg opp igjen. Med nye og allerede veletablerte erfarne motorsyklister og medlemmer her på
MCsiden.no - aktivt forum for aktive MC-folk!