kjellv skrev: 03 jan 2022, 20:29
Bø kjenner jeg bare av omtaler, og har forstått at stedet har profilert seg som et feriested og er ganske tett befolket på sommerstid. Med andre ord neppe et sted jeg ville valgt på egenhånd når jeg er på tur.
Et treffsted så nær de mest befolkede områdene på østlandet vil jeg tro kommer til å trekke langt flere deltakere enn vi er vant med på treffene våre. Men det er kanskje riktig å velge et treffsted med stor kapasitet dersom vi skal velge å ha treffet så nært de store byene på østlandet.
Jeg må si at en reise til treffet sørover vestlandet over flere dager sammen med
rolf-arne og
Audi Mannen virker veldig forlokkende. Kanskje vil til og med flere henge seg på med oss, og det kan bli litt forumtour ut av det denne gang også
For å ta det siste først: veldig bra å lese at en tur til Telemark med flere forumvenner virker forlokkende

!
Det lover godt!
Så til det første, treffsted i Telemark.
Dalen er også et hyppig besøkt sted på sommerstid med tidvis mye folk.
Når det gjelder Buøy Camping i Dalen har jeg vært innom her flere ganger, men aldri ocvernattet her. Området er stort og gode muligheter for teltovernattinger. Og andre overnattingsalternativer, selvfølgelig.
Har heller aldri overnattet på Bø Camping, men synes for egen del at denne plassen virker mer forlokkende for å bruke
kjellv's ord

.
Plassen i seg selv med servingssted og artige overnattingsalternativer gjør at jeg heller mot dette treffstedalternativet.
Så må gjerne folk her inne komme med sine innspill med erfaringer de evt. har fra begge steder

.