Ødelagt gass, finner ikke del. Gjelder SMC Mistral 50 firhjuling
Ødelagt gass, finner ikke del. Gjelder SMC Mistral 50 firhjuling
Hei, trenger hjelp, er ikke den mest tekniske med motorer osv. Gassen på min SMC Mistral 50 rauk her om dagen og jeg har lett over alt på nett og pratet med speedoptions og motorleaks. Bestilte del med motorleaks men den passet ikke så sitter her og vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Om det er noen som har noe tips eller hjelp så setter jeg stor pris på det. Jeg legger ved bilde av den ødelagte gassen og den delen jeg fikk med motorleaks. Takk på forhånd 

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Ødelagt gass, finner ikke del
Hei og velkommen til oss her på MCsiden.no
!
Et spørsmål; gjelder dette SMC Mistral 50, som du har opplyst i profilen din? I så fall greit å få med i trådtittelen.

Et spørsmål; gjelder dette SMC Mistral 50, som du har opplyst i profilen din? I så fall greit å få med i trådtittelen.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Hei, ja er den jeg tenker på.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ok, da gjør jeg bare en liten endrimng trådtittelen

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Snekker.edvin
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 850
Re: Ødelagt gass, finner ikke del. Gjelder SMC Mistral 50 firhjuling
Velkommen. Har sendt deg pm. Har en smc som har endret ATV gas til MC gas. Så de gamle delene (håper) ligger i hylla.