Bar end weights
- Misha
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Bar end weights
Hva er egentlig hensikten med dem? Leste noe på en amerikansk side om at de hjalp til med stabiliteten av styret, høres litt pussigt ut, det er da ikke rare vekta? 

-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
Live Before You Die
Bon Jovi
Re: Bar end weights
Også fundert litt på dette, trodde det var for å få vekk vibrasjoner i styret slik at ev. speilene ikke bare viser "grøt" ... EllerMisha skrev:Hva er egentlig hensikten med dem? Leste noe på en amerikansk side om at de hjalp til med stabiliteten av styret, høres litt pussigt ut, det er da ikke rare vekta?

- Misha
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Vibrasjoner? Jaja, da virker de vel, for det har jeg ikke merka så mye til. Det hender fingrene på høyrehanda "sovner" men det har vel med at jeg holder for hardt rundt gassen, spesielt ved mye køkjøring...
-10 Yamaha FZ1-S
Live Before You Die
Bon Jovi
Live Before You Die
Bon Jovi
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy..Misha skrev:Vibrasjoner? Jaja, da virker de vel, for det har jeg ikke merka så mye til. Det hender fingrene på høyrehanda "sovner" men det har vel med at jeg holder for hardt rundt gassen, spesielt ved mye køkjøring...
Fingrene hos meg og sovner....har lurt på og kjøpe en slik sak som festes på gassen, der man bruker handbaken til å gasse med.
Tror nok det hjelper. Sikkert noen her i forumet som har prøvet dette og kan si hvordan det funket.
- fireman
- Motorsykkelen din: Kawa ER5
- Kontakt:
Det er en "Throttle Rocker" dere snakker om, du finner den på vår nettbutikk. Se her: https://www.cruiserclub.no/index.php?va ... 1&expand=1