Den var nødvendigvis ikke myntet på deg.
Men kommentarfelt og sosiale media bugner over av den type kommentarer og påstander om at vaksinene bare er svindel siden man ikke blir immun av første (og andre dose).
Den var nødvendigvis ikke myntet på deg.
KåreDump skrev: 21 jan 2022, 09:48Den var nødvendigvis ikke myntet på deg.
Men kommentarfelt og sosiale media bugner over av den type kommentarer og påstander om at vaksinene bare er svindel siden man ikke blir immun av første (og andre dose).
(min utheving).I en tekstmelding til avisa skriver statsråden at hun har testet positivt selv med tre vaksinedoser i kroppen og med korrekt avstand til andre mennesker.
Og vi vet HVORFOR disse sykdommene er utryddet. Vaksine.KåreDump skrev: 21 jan 2022, 09:13 Men nå er både kikhoste og difteri regnet som utryddede sykdommer i Norge, sammen med Polio, Kopper, Meslinger, Kusma, Røde hunder og Tuberkolose +++
Så å rope over seg på grunn av dose 3 og 4 av COVID-vaksine blir bare for dumt!
OK, det var jeg ikke klar over. Men jeg har aldri hatt så mye penger at jeg har hatt behov for tellemaskiner. Så da spørs det når denne teknologien ble tatt i bruk.Gammelsmurfen skrev: 20 jan 2022, 21:17Sikker på det?
Altså selv "enkle" seddeltellere for butikker og banker har serienummergjenkjenning.
Riktig nok er det 17-18 år siden Nokas ranet, men det var tross alt en tellesentral, så om de ikke hadde serienummerne på i alle fall en del av utbytte syns jeg vil være rart.
AJ skrev: 21 jan 2022, 18:24 Taliban kommer til Norge for å forhandle
Så da er vel det naturlige spørsmålet å stille noe slikt som dette:
Når inviteres IS?
Boko Haram?
al-Quaida?
![]()
Ikke med det aller første, er det all grunn til å tro.
Joda... er klar over det. Men trodde du tok han
Er nok litt treg antakelig. Men tog 'an ikke, nei...
Dette er helt utrolig … hva er hensikten med å vise han fra rettssalen på nyhetene i beste sendetid? Vil tro han bruker alle muligheter for å vise sitt budskap til hele verden.
Gammelsmurfen skrev: 21 jan 2022, 18:45AJ skrev: 21 jan 2022, 18:24 Taliban kommer til Norge for å forhandle
Så da er vel det naturlige spørsmålet å stille noe slikt som dette:
Når inviteres IS?
Boko Haram?
al-Quaida?
![]()
![]()
Slenger på et par til:
Hizbollah
Al-Shabaab