Ser den får brukbar score i det minste.
Den andre campingen i Bø har jeg benyttet for mange år siden så opplevelsen er ikke helt relevant lengre.
Den scorer også bra - men noe lengre unna butikker/spisesteder.
Står også på denne listen sammen med en håndfull deltakere fra NAF MC Møre og Romsdal. Vet ikke noe mer foreløpig.rolf-arne skrev: 01 feb 2022, 10:15Tenker også litt på touring treffet - må ha noe å gjøre de 4 ukene før avreise gardemoen.kjellv skrev: 30 jan 2022, 19:05 For meg er ikke siste helga i august veldig aktuell for forumtreff. Jeg skal også på Touringtreffet på Beitostølen helga etter, som også blir ei utvidet helg. Jeg ville da bare så vidt hjem og pakke om etter forumtreffet før jeg igjen skal på tur. I så fall ville jeg nok ha satt av to ferieuker i forbindelse med disse to treffene, og ikke kjørt hjem i dagene mellom dem. Det sitter litt langt inne å sette av to ferieuker til så seint på sommeren.
Når kan vi forvente påmelding ? Har sendt mail - og satt mæ på ei liste , trur æ.
Bra tiltak, tror faktisk at datoene passer.AJ skrev: 01 feb 2022, 17:45 Da tar jeg sjansen på å legge inn en avstemning om treffsted helga 19. - 21. aug - uke 33 - i denne tråden.
Og det blir tre alternativer, satt opp i den rekkefølgen de er foreslått:
Buøy Camping
Bø Camping
Beverøya Camping
Alternativene kommer straks i første innlegg i tråden.
Så vil vi gjerne at de som vet, tror eller håper de kan være med på dette treffet velger det alternativet som passer dem best.
Greit å få avklart treffsted så tidlig som mulig slik at de som vet de skal på årets MCsiden.no treff bestiller overnatting før det store rushet.
For det blir vel antakelig slik i år også at folk flest her i landet kommer til i feriere i Norge...
Hmmmm - det glemte jeg i farta å ta med i betraktningen - der bare geografien stod i fokus -- det blir kanskje Dalen alikevelutc skrev: 02 feb 2022, 09:14 Bra tiltak, tror faktisk at datoene passer.
Når det gjelder sted så skyr jeg steder som er i nærheten av fasiliteter ala Bø Sommarland. Normalt så er det tettpakka av småtroll med uerfarne foreldre. Det er ikke alltid så festlig har jeg erfart.
Forskjellen er bare 80 kilometer på korteste rute. Men jeg skal glatt få det til å bli det tredoble med litt kreativt veivalg.rolf-arne skrev: 02 feb 2022, 10:19Hmmmm - det glemte jeg i farta å ta med i betraktningen - der bare geografien stod i fokus -- det blir kanskje Dalen alikevelutc skrev: 02 feb 2022, 09:14 Bra tiltak, tror faktisk at datoene passer.
Når det gjelder sted så skyr jeg steder som er i nærheten av fasiliteter ala Bø Sommarland. Normalt så er det tettpakka av småtroll med uerfarne foreldre. Det er ikke alltid så festlig har jeg erfart.---- og litt kortere å kjøre for Kjell og oss andre som kommer vestfra....
Denne holder meg gående i 12 timerAJ skrev:Når det gjelder Dalen så er det ikke flust med spisesteder her, men noen få er det i yillegg til restauranten på Dalen Hotel, som jeg antar ikke er såesielt rimelig...
Har aldri "dinet" her, men derimot på dette stedet en gang for mange år siden:
https://www.visittelemark.no/dalen/mat- ... fe-p515343
Huskes for god mat, fin beliggenhet og hyggelig betjening.
Passe gangavstand til Buøycampingen.
Gjerne det!
Enig i at man bør finne på noe spesielt vedrørende maten. Er det mikrobølgeovn på hytta kan jeg spandere GrandisAJ skrev: 02 feb 2022, 16:38Gjerne det!
Blir vel to kvelder - fredag og lørdag - på de fleste som kommer.
Så... finne på "noe spesielt" den ene kvelden og oppsøke et serveringsted den andre?
Tenker da først og fremst på middag et stykke utpå kvelden.