Dekk til xj 900
Dekk til xj 900
Er det noen her som har erfaring om å bytte fra diagonal til radial dekk på xj 83 mod 

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Dekk til xj 900
Ha'kke peiling, for å si det rett ut. Men! det er mange her på Forumet som har samme flotte sykkel som den du har og jeg er ganske sikker på at de kommer med råd og tips etter hvertTyr`n skrev:Er det noen her som har erfaring om å bytte fra diagonal til radial dekk på xj 83 mod

Benytter samtidig anledningen til å ønske deg velkommen til oss her på Mcsiden.no, Tyr`n

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
AJ skrev:Ha'kke peiling, for å si det rett ut. Men! det er mange her på Forumet som har samme flotte sykkel som den du har og jeg er ganske sikker på at de kommer med råd og tips etter hvertTyr`n skrev:Er det noen her som har erfaring om å bytte fra diagonal til radial dekk på xj 83 mod![]()
Benytter samtidig anledningen til å ønske deg velkommen til oss her på Mcsiden.no, Tyr`n
Takk ! ja håper noen har prøvd.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
ikke erfaring med akkurat din sykkel men jeg syntes sykkelen ble mere stabil i litt høyere fart...men må bytte begge samtidig.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- ejs
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
Tror nok at felgene er for smale til radialdekk.
Det smaleste radial bakdekket jeg har funnet.
150/70 18 og skulle ha 4 - 4,5 tommer bred felg
Fordekk 110/80 18 2,5 tommer
Dette letet jeg etter til min sykkel,
Hadde 2,15 foran og 3 tommer bak.
Så jeg har byttet til 17 tommers zx6r felger
Det smaleste radial bakdekket jeg har funnet.
150/70 18 og skulle ha 4 - 4,5 tommer bred felg
Fordekk 110/80 18 2,5 tommer
Dette letet jeg etter til min sykkel,
Hadde 2,15 foran og 3 tommer bak.
Så jeg har byttet til 17 tommers zx6r felger
If it ain't broke, I'll break it.