Veldig bra innspill

Flere som har tanker om dette?
Og jeg tar sjansen på å legge til at heller ikke jeg er spesielt begeistret for Dalen som sted...
Som kanskje heller ikke er det beste utgangspunktet for de mest interessante MC-rutene i Telemark...

Veldig bra innspill
hehe, holder du deg sammen med oss, så er det vel ingen av oss som skal ha med kj... og unger,utc skrev: 11 feb 2022, 14:39 Foreslår at AJ tar en avgjørelse på dette ellers kommer vi til å diskutere dette fram til september. Demokrati er flott det men skal du ha gjort noe så er det diktatur som fungerer. Hvor det blir er det samme for meg men, som nevnt, helst ikke et sted med uerfarne foreldre med mengder av unger. Så lenge jeg er i Danmark ila mandagen etter så er alt greit.
Er ikke allverens til hjemmeside de har...ErikW skrev: 11 feb 2022, 16:29hehe, holder du deg sammen med oss, så er det vel ingen av oss som skal ha med kj... og unger,utc skrev: 11 feb 2022, 14:39 Foreslår at AJ tar en avgjørelse på dette ellers kommer vi til å diskutere dette fram til september. Demokrati er flott det men skal du ha gjort noe så er det diktatur som fungerer. Hvor det blir er det samme for meg men, som nevnt, helst ikke et sted med uerfarne foreldre med mengder av unger. Så lenge jeg er i Danmark ila mandagen etter så er alt greit.![]()
Jeg synes AJ skal skjære igjennom og velge denne plassen rett og slett, så må det bare bli toppers. Tar AJ en tlf til Nick eller Hans imorgen, så tenker jeg han får godfølelsen og samt ser litt på sidene jeg linket til![]()
Vi må vel svinge nedom , så du slepp å kjøre så langt aleina...BjørnSover skrev: 10 feb 2022, 20:50Jeg bor i Stavanger, og hiver meg kanskje på siste etappe på vestlandstouren på vei til treff.AJ skrev: 10 feb 2022, 11:50 Mulig du har skrevet det et eller annet sted her på forumet, men i stedet for å lete spør jeg heller om hvor du holder til her i landet?
Nåja...Tore L skrev: 11 feb 2022, 20:06
Jeg er enig at AJ bare kan slå igjennom når det skal velges sted, han vet hva som skal til for å få til et hyggelig treffsted :)
Takk for tilbudet. Jeg kommer evt tilbake til deg. Vi har båt, så mange helger går med til fammile og båtliv. Jeg har noen fridager tilgode, og vurderer heller å møte dere lenger nord. Men kan ikke planlegge så langt frem enda.rolf-arne skrev: 11 feb 2022, 18:53Vi må vel svinge nedom , så du slepp å kjøre så langt aleina...BjørnSover skrev: 10 feb 2022, 20:50Jeg bor i Stavanger, og hiver meg kanskje på siste etappe på vestlandstouren på vei til treff.AJ skrev: 10 feb 2022, 11:50 Mulig du har skrevet det et eller annet sted her på forumet, men i stedet for å lete spør jeg heller om hvor du holder til her i landet?