Bjerknez skrev: 18 feb 2022, 03:26
Men det blir jo en annen diskusjon som ikke er relevant i denne tråden.
mulighet for at vi dannet to grupper? En gruppe for dem som ville ut på en svipptur, og en gruppe for dem som ville kjøre litt lenger? Da slipper vi også og kjøre veldig mange i samme gruppe
For min del er en dagstur på rundt 50 mil helt ideelt. Langt nok til at man får kjørt en del og brukt opp hele dagen og da smaker det ekstra godt med en pils på kvelden. Men det forutesetter at man selvsagt er litt effektive og starter tidlig om morgenen. :)
Men jo flere man er jo lenger tid tar det og flere stopp blir det. Blor vi veldig mange, så tror jeg det kan være en fordel og dele seg opp og danne ett oar tre grupper slik at de som ønsker å kjøre lenger kan gjøre det :)
Først - så synes jeg at denne meningsutvekslingen er relevant i denne tråden, da vet vi hva vi ønsker med blandt annet lørdagen.
Sola våkne og kommer over fjellet kl 05.54 og legger seg igjen kl 21.02 , da bør det være lyst nok til å kjøre kl 8 for morgen fugler i sær klasse..
Og personlig synes jeg at kvelden og middag starter 18---
Grupper synes jeg bør deles opp i 5-6 selv om vi kjører 10-15 i lag , personlig så går det meste - dess fler det er dess mer tålmodighet må man ha...
Erfaringa fra fjoråret var at det gikk greit med den storegruppa (9stk ?) , men det var nok syntes jeg
Satt å tenkte over hvordan vi kjørte de åran før og hadde problem med å hente fra 2020 - kanskje ikke så rart da æ møtte opp med sykkelen i karmen og ikke kjørte fellestur
På touring treffet i 2019 - var vi 20 stk og det ble litt stress - men blei en fin tur det også...
Men kom med tanker om hva man ønsker av lørdagen - noen vil vel kanskje også bare roe han av , med en kort tur - i sær Jompa som har lang tur dagen før og dagen etter.
Til dette treffet har ikke jeg lang tur til treffet - siden jeg er på tur hele mnd med base i bobil - trur eg

i området mellom Skien -Kristiansand og Stavanger. (mer om det i egen logg/blogg)
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..