FredrikE24 skrev: 21 feb 2022, 19:45
Er vel litt sent å dyrke motorinteresse fra man er 16? Eller tar jeg helt feil?
Jada du tar helt feil , eller kanskje ikke alikavel --
Sjøl har jeg vel hatt motor interessen siden man trådde sine barnesko på speedwaybanen på Geitryggen , i slutten av 60 tallet - men etter å ha juksa litt med traktor og Scooter i 10-12 års alder så ble det meste lagt bort - til bilen kom inn i livet.
Med bil har jeg vel gjort det meste av skruing - men motorsykkel den kom inn i livet mitt for alvor når jeg passerte 58 - så det går ann å våkne litt seint også... la hver enkelt ta det i sitt tempo...
Hadde jeg ikke hadd den "kroppen" jeg har så hadde det kanskje ikke blitt MC-liv på meg i det hele tatt ...
Så til Fredrik - det er ikke for seint før det er ingenting, men som jeg erfarer når man har funnet en slik glede i MC - så får man det så sabla travelt - og da blir vinter noe hersk.... og det fra en som likte vintern så mye tidligere....
Nesten aldri for seint.
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..