Enig!tagesk skrev:Minus to poeng til deg!AJ skrev: Jo'a... er det. Men glemte ryggskinna på en av turene idag, da...
[TaSK]

Men husket skinna i dag, da

Enig!tagesk skrev:Minus to poeng til deg!AJ skrev: Jo'a... er det. Men glemte ryggskinna på en av turene idag, da...
[TaSK]
Svolp skrev:Det var noen flotte steder Godtvoksen, har kjørt litt nedover kvinesdal og rundtom farsund og lyngdal. Må virkelig si at det er flotte veier..
Eller veiene i seg selv er ikke alltid toppopp, forstå meg rett. Naturen derimot er fantastisk!
Kenneth
Sier takk for det Godtvoksen.Godtvoksen skrev:Svolp skrev:Det var noen flotte steder Godtvoksen, har kjørt litt nedover kvinesdal og rundtom farsund og lyngdal. Må virkelig si at det er flotte veier..
Eller veiene i seg selv er ikke alltid toppopp, forstå meg rett. Naturen derimot er fantastisk!
Kenneth
Neste gang du drar mellom Stavnger - Lillesand, så må jo Kvinesdal være et naturlig kaffestopp...![]()
Bare send meg en melding når du drar så skal jeg nok ha kaffen klar.
Hmmm..jeg hadde også en pølse- og røykestopp og på Statoil i Lyngdal. Da tenkte jeg på deg, og lurte på om du var ute og luftet sykkelen...Duville skrev:Fin tur det der GV. Du har kjørt forbi meg (12,5 meter fra) der jeg satt og ruget på kaffen på jobb - tror du har nummeret :-)
Jevnaker, Gammelgutt, Jevnaker...Gammelgutt skrev:Tilbaketuren slo AJ følge til Ringsaker,