utc skrev: 22 mar 2022, 18:46
Det ble en slik på lørdag. Jeg har bestemt at denne sykkelen kommer det ikke alukasser på så da er dette et godt alternativ til toppboks....synes jeg.
Har stor sans for SW-Motech selv og bruker en salveske derfra, som jeg har hatt i mange år, på både 390'en og 1290'en når bagasjebehovet ikke er spesielt stort.
Har også to teltbager, som enkelt kan festes oppå sideveskene til 1290'en når det er behov for det, og i tillegg en ganske så romslig tversoversalveske på hele 70 liter, som et veldi godt alternativ til den 58 liters toppboksen fra GIVI jeg har.
Og for ikke å glemme SW-Motech tankringmonterte tankvesker, veldig praktiske og noe jeg har hatt på alle syklene jeg har hatt siden 2006.
Litt ovderkill med alle disse, men greit å ha...
Skal man på langtur med overnatting, spesielt om man planlegger teltovernattinger, blir en salveske som den du har kjøpt for liten.
Men sånn i det daglige når man f.eks. tar seg en dagstur med kanskje egen grill (
BarbIQ... 
), noe jeg selv har gjort en del tidligere og kommer til å gjøre enda mer i 2022, så er jo en slik salveske helt perfekt

.