Spent på sittehøyden siden den er utstyrt med 21 og 18" hjul...

Uansett skal den føles og tas på og ikke minst testkjøres - forutsatt håndterlig sittehøyde...
Av bildene jeg har sett liker jeg best den gule. Antakelig den raskeste fargen...

Enig! Ser fin ut …AJ skrev: 29 des 2021, 11:48 Nye Aprilia Tuareg er en av årets nyheter som jeg absolutt kommer til å ta en nærmere kikk på hos den lokale Apriliaforhandleren rett borti høgget her straks sykkelen er på plass hos i lokalene deres.
Spent på sittehøyden siden den er utstyrt med 21 og 18" hjul...-
Uansett skal den føles og tas på og ikke minst testkjøres - forutsatt håndterlig sittehøyde...
Av bildene jeg har sett liker jeg best den gule. Antakelig den raskeste fargen...:
AprTuag.JPG
Den ser meget bra ut så den på youtube for en stund siden så her er den :)AJ skrev: 26 des 2021, 18:46 Er veldig spent på hva prisen blir på Moto Guzzi Mandello V100.
Lysten på en sånn er stor, skal innrømmes!
Duke'n ofres om fristelsen blir for stor.
Sånn er det bare...
1290'en tror jeg blir værende uansett hva som skjer. Må jo fortsatt ha noe av det ypperste til langturene!
Biker 55 skrev: 06 mar 2022, 13:58 Noen som har fått prøvekjørt den nye Triumph Tiger 1200 gt pro/explorer.
Selv har jeg bare fått sittet på den undere en VIP visning i januar.
Sakket bakut med 1200 Explorer'n, men er tilbake på sporet nå, ser det ut tilBjerknez skrev: 06 mar 2022, 17:41 En ting er sikkert. Triumph er i mine øyne det merket som har flest interresante sykler. Ikke for at jeg er noe fan av Tiger 1200, men jeg synes Triumph som merke henger godt med :)
Ja, det er kanskje ikke den sykkelen som gir mest gåsehud i posititv forstand fra Triumph. Jeg liker de fleste av de klassiske utgavene dem fører. Street Triple har jeg eid. En uhyre morsom sykkel med godlyd.AJ skrev: 06 mar 2022, 17:45Sakket bakut med 1200 Explorer'n, men er tilbake på sporet nå, ser det ut tilBjerknez skrev: 06 mar 2022, 17:41 En ting er sikkert. Triumph er i mine øyne det merket som har flest interresante sykler. Ikke for at jeg er noe fan av Tiger 1200, men jeg synes Triumph som merke henger godt med :).