Dette var altså dekkmann ved Dora i Trondheim.
BilligAJ skrev: 08 mar 2022, 12:29 Da tikkert det inn en melding på moran i dag om at varene jeg hadde bestilt hos Hadeland MC var ankommet.
Så da var det bare å hive seg rundt og stikke innom for å sjekke varene - og ikke minst prisen, som jeg har vært spent på i disse urolige tider med forventet prisøkning.
Og økt pris ble det, men ikke så ille som jeg fryktet.
Litt over 4700,- kr. å betale sto det på fakturaen. Inkl. omlegg, som sist.
En økning på kr. 400,- fra i fjor og i underkant av kr. 800,- fra 2018/2019.
Mitas Terra Force-R dekkene var ikke på lager da jeg bestilte for en snau måned siden. Nå var de altså på plass og ut fra hva jeg kunne se og kjenne er disse rimelig ferske. Sjekket dog ikke produksjonsnummeret på dekksiden.
Så da har man sikret seg dekk for denne sesongen.
Greit å ha fått gjort dette før prisene mest sannsynlig stiger enda mer...
Kan gjøres billigeredypen skrev: 08 mar 2022, 12:39BilligAJ skrev: 08 mar 2022, 12:29 Da tikkert det inn en melding på moran i dag om at varene jeg hadde bestilt hos Hadeland MC var ankommet.
Så da var det bare å hive seg rundt og stikke innom for å sjekke varene - og ikke minst prisen, som jeg har vært spent på i disse urolige tider med forventet prisøkning.
Og økt pris ble det, men ikke så ille som jeg fryktet.
Litt over 4700,- kr. å betale sto det på fakturaen. Inkl. omlegg, som sist.
En økning på kr. 400,- fra i fjor og i underkant av kr. 800,- fra 2018/2019.
Mitas Terra Force-R dekkene var ikke på lager da jeg bestilte for en snau måned siden. Nå var de altså på plass og ut fra hva jeg kunne se og kjenne er disse rimelig ferske. Sjekket dog ikke produksjonsnummeret på dekksiden.
Så da har man sikret seg dekk for denne sesongen.
Greit å ha fått gjort dette før prisene mest sannsynlig stiger enda mer...![]()
Høy på pæra
Veldig klar over at det kan gjøres billigere. Men jeg synes altså at det er veldig behagelig å få hele jobben gjort på et verksted jeg stoler på og har god erfaring med.haakeik skrev: 08 mar 2022, 13:09
Kan gjøres billigere![]()
Siden jeg allerede har en manuell dekkomlegger, ville jeg spart ca. 1700 kroner på dette ene dekkskiftet![]()