Oj, den hadde jeg ikks sett før :)
Helt enig med han i det han skriver i videoen. Jeg hører bakhjulet glipper mer enn en gang når han drar på i videoen :)
Oj, den hadde jeg ikks sett før :)
Er ikke dette det nærmeste en kommer moped - trenger ikke gire.Bjerknez skrev: 07 mar 2022, 10:06 Hehe, sant nok.![]()
Alltid morsomt når folk spør meg "hvor stor er den'a? 1200 eller?"
Da er det enda morsommere og svare "Kjører ikke moped. Det er en 2.5 liter"![]()
![]()
Har aldri dratt den så langt, men jeg ser at rev limiter slår inn på 7.000rpm. Men jeg er ikke sikker. Finner ikke så voldsomt mye informasjon om det egentlig.Domino skrev: 07 mar 2022, 21:38 Gratulerer med et beist av en sykkel. Mer enn 4x sylindervolumet på min lille... Hvor ligger rødstreken på denne?
Du har trolig rett BjørnSover. Begynner å angre på kjøpet nå. Sender en mail til Graarud og sier jeg vil benytte meg av angreretten da jeg kjenner en som sier at denne egentlig er en moped og at jeg føler meg lurtBjørnSover skrev: 07 mar 2022, 21:47Er ikke dette det nærmeste en kommer moped - trenger ikke gire.Bjerknez skrev: 07 mar 2022, 10:06 Hehe, sant nok.![]()
Alltid morsomt når folk spør meg "hvor stor er den'a? 1200 eller?"
Da er det enda morsommere og svare "Kjører ikke moped. Det er en 2.5 liter"![]()
![]()
Bjerkenez - er det du som har parkert scooteren utenfor vinduet?
Fin tankveske som også ser ut til å romme en del.
Takk for det pingvin. :)pingvin skrev: 08 mar 2022, 18:15 Grattis, denne får du mye moro med, synes Triumph har lykkes veldig bra med designet, litt mindre jålete enn Ducati Diavel og kulere enn amerikanske alternativerOg fått veldig bra omtale i tester lest, hadde jeg hatt masse cash liggende ikke visste hva skulle bruke til, kunne det fort blitt Rocket i tillegg til Scrambleren.
Ja, det er magnetfeste. Poleringsbiten kan jeg, så en littt grundig polering en gang i året gjør nok susen.AJ skrev: 08 mar 2022, 18:21Fin tankveske som også ser ut til å romme en del.
Utvidbar?
Og hvordan er den festet på tanken? Ikke med tankring, ser det ut som.
Mangnetfeste?
I så fall er det kanskje lurt å legge noe i mellom festepunkgter og tanken for å minske risken for riper.
Riper på blank sort lakk dynes veldig godt...
Men dette er nok ting du allerede har tenkt på og tatt de nødvendige grepene for å unngå.
Nettopp
Dessuten lever jeg i den tro at en større motor som ikke blir tynet i tide og utide holder litt lenger. Har ikke noe grunnlag for å mene det, men en 2.5 liter med 165HK'er og 220 NM vil neppe pådra seg noe lyskestrekk vil jeg tro.