På Villfisken ble det handlet inn elgkjøttburgere og rent elgkjøtt fra en veldig hyggelig kvinnelig ansatt, som også velvillig ga ut smaksprøver på laks og ørret med ulike krydder. Ble fristet nesten over evne til å handle mer enn jeg gjorde, men lot være denne gangen.
Men hit skal jeg altså flere ganger og denne turen, mest sannsynlig 2021 sesongens aller siste, gjør at jeg allerede gleder meg intenst til neste sesong

Dagens tur ble en skikkelig god avslutning på årets sesong.
Også må jeg bare få gjenta meg selv enda en gang; du verden for en motorsykkel KTM 1290 Super Adventure er!
Spørs virkelig om jeg noen gang kommer til å greie å skilles ad fra denne... På et eller annet tidspunkt skjer det nok. Men neppe neste år.
Jeg og min KTM 1290 SA har helt klart fortsatt mye ugjort

Her noen bilder fra dagens tur.
Ingen spektakulære motiver og ikke på nivå med å kunne gjøre seg gjeldende i fotokonkurranser, men kanskje de kan bidra til å se fram med glede og forventning til neste sesong :) :
Avslutter sesongen med et drivstofforbruk som må kunne sies å være innafor

Forbruker denne sesongen har variet fra 0,41 på det laveste og 0,46 på det meste. Slike forbrukstall går det absolutt an å leve med

Et par bilder fra veiarbeidet på E16 mellom Eggemoen og Olimb, som må kunne sies å være blant de mest spennende og interessante her i landet når for tiden.
Den nye veien vil for øvrig gå fordi dette verdenskjente "The Twist"-bygget på Kistefossmuseet på Jevnaker.