Oppdatering!: den LEVER!!

Tok en vask av sykkelen, og demonterte tank, sete, og sidedeksler, samt den rustne bagasjebæreren.
Tømte tanken for gammel bensin, og smurte opp wirer og overføringer etc, tok ut tennplugger, børstet de rene, satte så på ett batteri jeg hadde liggende som passet, og sjekka om de hadde gnist?.
Joda der var god gnist!! her er det håp,,

videre så fjernet jeg det gamle luftfilteret, akkurat som jeg tenkte var filteret full av drit.
Chokewiren hadde røket så jeg fikk demontert denne, man kan bruke choken for hånd, så jeg prøvde med choken på samtidig som jeg dro litt på starter, kom litt poffing så jaha her er det absolutt håp.. satte på tanken igjen, fylte på ny bensin og prøvde igjen. På med Choken, litt poffing og litt nøling, en gang til, så skjer det noe!!
Den starter så vidt det er! en gang til, og så startet den!!
Går greit på tomgang, Men, Når jeg gir gass, så går den opp 1500rpm så dør den ut igjen, tenker nok at forgassermembranene er morkne, etter lang tids lagring. laget en liten filmsnutt, dessverre er det ikke lyd på kompaktkameraet,
](./images/smilies/grrr.gif)
så dere hører ikke den fine twinlyden.. jaja skal bruke ett annet kamera i morra.. og da blir det nok lyd å få!
[img]http://i378.photobucket.com/albums/oo22 ... 130191.jpg[/img]