Her kommer nok alt mulig rart, fra opplevelser, tanker og spørsmål.
Men dette er MIN tråd, så her inne bestemmer jeg! *Boss-Lady*
I dag var jeg på kjøreskolen for å endre hele oppsettet mitt for oppkjøringen. Den opprinnelige planen var å gjøre unna all kjøreundervisning i mai, og så forhåpentligvis få ny bokstav i begynnelsen på juni.
Sommerferien er allerede planlagt, og mannen nekter å kjøre på Norgesferie med L på ryggen.
Tidligere denne uken kom beskjeden om at jeg skal opereres i høyre hånd for karpaltunnelsyndrom.
Om en mnd.
Sykemeldingsperioden er på 6-8 uker, og i denne tiden får jeg ikke lov å kjøre motorsykkel.

Tenkte hardt og grundig på om jeg skulle utsette hele operasjonen til sesongen var over, men jeg vil få problemer med å gjøre jobben min om jeg ikke får ordna hendene med en gang. Dessuten har jeg plager når jeg kjører sykkel, hendene dovner helt bort så kjenner ingenting. Har gasshjelp, og det hjelper litt. Men neppe nok til 50 mil.
Venstre hånd får værsågod vente til etter jul! Enarmet banditt kan jeg være når Stjærno mi står på vinterlagring og jobben bare krever at beina og huet er i drift.
Så da var det bare å legge en ny plan.
Er jeg heldig, og veldig flink så har jeg kanskje kortet før fellesferien. Jeg får all opplæringen på 2 uker. Kryss alle fingre for meg da!
Skal såklart prøve å få kjørt litt hjemme nå i vår.
Så denne uken er jeg litt sur. Kjennes som all lufta bare gikk litt ut av meg.
Håper bare helingen går fortere enn forespeilet.
Har noen av dere hatt denne operasjonen, og kan dele litt erfaringer både mtp. rekonvalesens og mc-kjøring?