Heisann folkens!
Da er jeg tilbake for å si hei og oppdatere litt.
Hånden funker til mc-kjøring igjen!

Og har kjørt 2 uker allerede. Det går finfint, men er litt svak i grepet enda så blir litt sliten.
Hatt årets første kjøretime, i forrige uke. Da holdt vi på mye i kjøregården med krypkjøringsøvelsen, som jeg føler er vanskeligst. Jeg får det til, men trenger mer øving på å balansere noe som veldig gjerne vil tippe innover når jeg svinger i så lav fart. Når jeg kjører rundt i trafikken (med min egen cruiser) så har jeg ingen problemer med å kjøre veldig sakte i kø uten å miste balansen, så helt hvorfor man trenger å kunne kjøre sykkelen rundt inni en firkant i så lav fart er for meg idiotisk. Hadde jeg havna inni en boks med fire vegger og ikke klart å snu sykkelen så hadde jeg gått av den og snudd den for hånd tenker jeg. Skulle ikke blitt stående fast der for alltid liksom. MEN noen har funnet ut at dette må man kunne for å være en trygg og sikker sjåfør, så da får jeg vel bare høre etter og lære meg dette.
På resten av øvelsene må jeg bare tørre å ha høy nok fart, har bare prøvd de noen få ganger enda.
Spennende med veien videre, og hvor "flink" jeg egentlig er å kjøre. Jeg har ikke veldig god tid på å lære alt jeg må, så får bare øve, øve masse.
Låner sønnens lettsykkel (Suzuki Gsx 125-S) til å øve i kjøregården, og strategisk nok så er den sykkelen alltid tom for bensin når jeg skal låne den. Er nok derfor jeg får låne den så ofte også

Flere som har merka at bensinprisen er høy for tiden.
Sønnen var forøvrig ute og øvelseskjørte med min sykkel i går. Plutselig var det tomt på tanken, enda iflg. mine beregninger (trippteller) skulle han ha minst 4-6 mil igjen

Viser seg at med nytt eksosanlegg (finfin lyd når man gir på litt ekstra) og flere hester enn han har til vanlig så går det å få tilogmed en DragStar tørst

Hoho.
[/Forresten, hvordan endrer man emnet/tittelen på tråden min permanent? i]
And I'm out...